-
JP FS 255? Koa vs Edge?
Någon som har testa dessa 2000 prylar?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › JP FS 255? Koa vs Edge?
Någon som har testa dessa 2000 prylar?
Nej, men jag har Koa 6.0 -99 och har haft ett Koa 5.0 -98. Det jag kan säga är att 99:an är bättre än 98.an pga toppen. 98.ans gamla topp gjorde att man lätt fck kastfall i hårda vindbyar men på 99:an tvistar toppen och man accellererar bara. Annars ett mkt lättkontrollerat segel med bra bottendrag. Perfekt om man både vill träna freestyle och köra fort. Tror att 2000 modellen ska närma sig Noa, vilket jag också har ett (Noa III).
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › JP FS 255? Koa vs Edge?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.