Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

• Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

Publicerad av parmezzan på 20 maj, 2012 vid 07:07

Tja
    Jag sitter alltså på dessa brädor och har tänkt sälja en, så frågan lyder, vilken ska jag behålla och varför ?
    Tack på förhand

(rrd är i bättre skick än jp’n)

parmezzan svarade 12 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • gustavl

Medlem
    21 maj, 2012 vid 13:20

Sälj båda och köp en firemove!

• gustav1980

Medlem
    21 maj, 2012 vid 14:55

Du torde vara ganska ensam om att ha två identiska (nåja) brädor men av olika fabrikat i garderoben, så de bästa svaren hittar du nog hos dig själv 🙂
    Om du själv inte upplever någon skillnad är ju ett tips att lägga båda på annons och behålla den som du får sämst betalt för!

• parmezzan

Medlem
    21 maj, 2012 vid 17:08

Ja som sagt, de är två likvärda brädor, men det måste finnas någon form av skillnad, speed, carve? 🙂 Jag har beslutsångest!

• gustavl

Medlem
    21 maj, 2012 vid 19:58

Förslagsvis säljer du brädan som du seglat minst på… Annars är det ju svårt att säga vilken som är bäst/sämst.
    Du har väl seglat på båda så då vet du kanske själv vilken som svänger bäst planar tidigast osv osv….

• parmezzan

Medlem
    22 maj, 2012 vid 05:27

Saken är denna att jag inte har seglat på rrd brädan, bara jp’n vilket gör valet svårt ! :/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Jp funride 120 -2010 vs rrd z-ride 120 -09

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.