Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › JP X-Cite Ride med Neil Pryde Supernova Rigg.
-
JP X-Cite Ride med Neil Pryde Supernova Rigg.
tiki svarade 19 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 19 Svar
-
aha men sen då? om man vill ha en till vågfena?? då är man hänvisad till multibox som inte är så bra.
-
Mig veterligen finns det inget stort utbud med vågfenor över 24cm i Powerbox. Jag vill förhålla mig ödmjuk till det eftersom jag kanske har fel.
Us-box-vågfena som vanligen finns i 24cm och neråt anser jag vara alldeles för kort för en bräda av den här bredden och vindregister.
Det är bra kvalitet på fenorna som är med.
Mvh Jonas
-
Svar till:
Mig veterligen finns det inget stort utbud med vågfenor över 24cm i Powerbox. Jag vill förhålla mig ödmjuk till det eftersom jag kanske har fel.
Us-box-vågfena som vanligen finns i 24cm och neråt anser jag vara alldeles för kort för en bräda av den här bredden och vindregister.
[/ QUOTE ]
Hrmn, power box fenor finns väl från 20 cm och uppåt kring drygt 40 cm. US fenor finns väl upp till 31 cm åtminstånde. Däremot är det nog svårt att få tag på en vågfena till tuttle box…
-
Svar till:
Hrmn, power box fenor finns väl från 20 cm och uppåt kring drygt 40 cm. US fenor finns väl upp till 31 cm åtminstånde.
[/ QUOTE ]
Oki jag visste inte att det fanns Powerbox vågfenor uppemot 40cm och vågfenor i US-box uppemot 31cm.
Då ger jag mig.
Mvh Jonas
Logga in för att svara.