Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?

• regfellow

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:10

Kanske kan komma ifrån jobbet imorgon efter lunch, men så skall man kunna ta sig dit oxå i snömoddet…

• schmitz

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:15

Tjena Martin!
    Precis där jag tänkte! Det går fint att ställa bilen på parkeringen nere till vänster. Ska vi säga kl 11?

• blizzy

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:24

Klockan 11 it is! Hoppas på bra vind.. Förmodar att du menar parkeringen som är i nedre vänstra hörnet av det blå fältet, där det står en bil parkerad på kartan =)

• schmitz

Medlem
    21 december, 2010 vid 22:43

Javisst! Bara kör in på Ribersborgsstigen från Geijersgatan så kommer man rakt på.

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 10:35

Är här nu, men ingen vind o ingen Anton =( buhu.
    Men imorrn ska det ju blåsa på ordentligt så då borde det funka! Nån som är sugen?

• mjersen

Medlem
    22 december, 2010 vid 12:09

va en sväng o kolla med.. togdött.. men imorron kör vi.! måste hitta nån skrothög vi kan bygga sliders av bara

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 14:11

Är riktigt pepp för imorrn! Tror det blir en tidig session för både jag o Anton ska iväg mot julfirande på eftermiddagen.
    Men det kommer va grymt med vind (kanske lite väl mkt för min tolva?) så de e bare å åk!

• regfellow

Medlem
    22 december, 2010 vid 15:32

Blir tidig session för mig med. Någon som har en skyffel?

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 15:40

Skyffel? Till att bygga hopp? Jag har en lavinspade jag kan ta med…

• blizzy

Medlem
    22 december, 2010 vid 17:53

Vilken tid kör vi imorrn?
    Jag kör själv från Lund så vore nice om nån är där när man kommer så man slipper vänta med launch :tongue:
    Jag finns på 070-719 6267 :santa:

• blizzy

Medlem
    23 december, 2010 vid 07:58

Okej då kör vi! Det verkar ju uppenbarligen blåsa så nu handlar det mest om att ta sig fram till spoten haha =)
    Jag satsar på o va där kl 10.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.