Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?
-
Jul-kite, Malmö, imorrn (ons). Vem är på?
Publicerad av blizzy på 21 december, 2010 vid 20:27Aloha,
Tänkte dra en snökite-session imorrn på Ribban.
Ska blåsa 6/10 till 8/12 runt lunch så kan ju bli nice!
Vem är på?blizzy svarade 14 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Kanske kan komma ifrån jobbet imorgon efter lunch, men så skall man kunna ta sig dit oxå i snömoddet…
-
Tjena Martin!
Precis där jag tänkte! Det går fint att ställa bilen på parkeringen nere till vänster. Ska vi säga kl 11? -
Klockan 11 it is! Hoppas på bra vind.. Förmodar att du menar parkeringen som är i nedre vänstra hörnet av det blå fältet, där det står en bil parkerad på kartan =)
-
Javisst! Bara kör in på Ribersborgsstigen från Geijersgatan så kommer man rakt på.
-
Är här nu, men ingen vind o ingen Anton =( buhu.
Men imorrn ska det ju blåsa på ordentligt så då borde det funka! Nån som är sugen? -
va en sväng o kolla med.. togdött.. men imorron kör vi.! måste hitta nån skrothög vi kan bygga sliders av bara
-
Är riktigt pepp för imorrn! Tror det blir en tidig session för både jag o Anton ska iväg mot julfirande på eftermiddagen.
Men det kommer va grymt med vind (kanske lite väl mkt för min tolva?) så de e bare å åk! -
Blir tidig session för mig med. Någon som har en skyffel?
-
Skyffel? Till att bygga hopp? Jag har en lavinspade jag kan ta med…
-
Vilken tid kör vi imorrn?
Jag kör själv från Lund så vore nice om nån är där när man kommer så man slipper vänta med launch :tongue:
Jag finns på 070-719 6267 :santa: -
Okej då kör vi! Det verkar ju uppenbarligen blåsa så nu handlar det mest om att ta sig fram till spoten haha =)
Jag satsar på o va där kl 10.
Logga in för att svara.