Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Julafton kom tidigt i år.. Rew i paketen

• Julafton kom tidigt i år.. Rew i paketen

Publicerad av zeke på 9 oktober, 2007 vid 07:47

Testade 13 kvm i går 30 min efter jag slitit kit´sen ur kartongerna.
    Precis lika go som 11´an. Prestandan är mycket lik fuel 13 (aningens snabbare) men med med bowens fördelar. Emellanåt blåste det inte mer än 5 m/s och den täckte in det registret. Mycket stabil, stallar inte när man kör urkrokat. Förvånadsvärd kort skot längd (vilket jag gillar) för att vara bow.

//Jens

nilsson svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • larssa

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 14:49

Låter kanon, då e den mao snabb den osså. Undrar just hur jävla snabb 9:an e då eller din 7:a ? Kan du i morgon Jens om det e vind?

• gh0st

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 15:46

kort skotlängd is da shit. Jag vill ha jag med.

• nilsson

Medlem
    9 oktober, 2007 vid 20:30

@zeke 420815 wrote:

Testade 13 kvm i går 30 min efter jag slitit kit´sen ur kartongerna.
    Precis lika go som 11´an. Prestandan är mycket lik fuel 13 (aningens snabbare) men med med bowens fördelar. Emellanåt blåste det inte mer än 5 m/s och den täckte in det registret. Mycket stabil, stallar inte när man kör urkrokat. Förvånadsvärd kort skot längd (vilket jag gillar) för att vara bow.

//Jens

Det såg verkligen trevligt ut och draken verkade extremt stabil, och bättre ”low end” än vad Chris schey på Slingshot säger! Skönt när tillverkarna ”under hypar” sina produkter, då blir det fler över till oss andra! kajtar alltså.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA