Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Julaftonsmorgon i Habo!!
-
Julaftonsmorgon i Habo!!
Publicerad av wind-lover på 23 december, 2006 vid 12:41Det är ett måste att surfa imorgon på självaste julafton 😀
det ser ut att blåsa på förmiddagen, och nu har jag hittat den mest positiva prognosen..!!:grin:hehehe…
Ska ha glitter på seglet och tomteluva såklart!!:wink:
Hoppas hoppas hoppas att det kommer fler?????!!!! + kitare
God jul på er!!
wind-lover svarade 18 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Ja du brukar ju ”alltid” surfa! Blir inte förvånad om man ser dej på julafton oxå!
Svänger kanske förbi å tittar!
Hoppas att du får vind!God jul!
-
Självklart ska det surfas i Habo på julaftons morgon! Den bästa julklappen jag kan tänka mig:grin: Förutom luva så hoppas jag att tomtemasken passar ovanpå huvan. :santa:
-
@Alexxx 355707 wrote:
Ja du brukar ju ”alltid” surfa! Blir inte förvånad om man ser dej på julafton oxå!
Svänger kanske förbi å tittar!
Hoppas att du får vind!God jul!
Hahaha… 😀
God jul!
-
@Axxelerator 355708 wrote:
Självklart ska det surfas i Habo på julaftons morgon! Den bästa julklappen jag kan tänka mig:grin: Förutom luva så hoppas jag att tomtemasken passar ovanpå huvan. :santa:
Det e perfekt, ses där!!:grin: :santa:
ja precis det e inget som e så fint som surf på julaftonsmorgon:)tomteluvan passar säkert, det gör min.. jag har förtestat 😉
God jul!
-
Gött, vi var så snygga med tomteluva idag!!!:santa: 😀 😉 :laugh:
Vinden var ju där också som väntat….host host:wink:
God jul!
-
Ja mycket vind blev det inte, men så gött att få surfa på julafton! La upp två bilder under galleriet på ”tomten” :santa: …
-
@Axxelerator 355794 wrote:
Ja mycket vind blev det inte, men så gött att få surfa på julafton! La upp två bilder under galleriet på ”tomten” :santa: …
Du var en rolig tomte du! såg att du fick planat medans jag tog de lilla lugna på brädan där ute i vattnet…..:wink:heehe hooo hooo:santa:
-
Lite bilder ifrån idag:santa: :santa:
God Jul på er!:grin:
-
Det blåste inte men JAG HAR I ALLAFALL SURFAT PÅ JULAFTON!!!:santa: 😀 😉 😀 :santa:
-
haha. Du är ju den bruden som surfade när jag var ute i Habo för 3 veckor sen. COOOOOLT
-
@Naish 355880 wrote:
haha. Du är ju den bruden som surfade när jag var ute i Habo för 3 veckor sen. COOOOOLT
COOOOLT:wink:
Logga in för att svara.