Senaste nytt Forums Vågsurfing Julisurfing?

• Julisurfing?

Publicerad av mefi på 21 maj, 2008 vid 19:20

Tjena!

Är ny här, och jag antar att det kommer upp många såna här posts här..

Var borta i Nya Zeeland ett år, och gick från nybörjare till amatör i surfing-matters. Nu är jag sugen på att surfa igen, det var 1.5 år sen, och funderar på en billig (!) surfvecka i juli. Frågan är, vart?

Har kikat på Biarritz, men det är sjukt osmidigt att ta sig dit, det blir dyrt! Skulle dock gärna vilja vara runt Spanien/Portugal/Frankrike. Hur är det på öarna utanför Portugal?

Tacksam för svar!

//mefi

dawolf svarade 16 år, 6 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • dawolf

Medlem
    22 maj, 2008 vid 12:35

Hej,

Har åkt 2 ggr till englands sydkust, Cornwall och Newquay.
    Ryanair till London, ca 1000 kr. Antingen vidare med RyanAir till Newquay eller hyrbil (5 timmar). Om ni är flera kan bil vara billigare.
    Bo på vandrarhem ca 200kr/natt.
    Rätt bra vågor men jag har inget att jämföra med. Sen är ju språket lättare än Franrike/Spanien…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Julisurfing?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.