Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?
-
Julklappar – vad skriver ni på er önskelista?
Publicerad av sinker på 26 november, 2007 vid 22:14Vad önskar ni er för surf-julklappar från flickvänner, fruar och mammor?
/sinkerspray svarade 16 år, 11 månader sedan 15 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Amaryllo GPS….för nästa säsongs speedsatsning….o så en bra mast till mitt “Nya” T-R segel…å så vind o bra speedsessions förstås…
-
@The_Novice 431016 wrote:
DaKine cold water mittens till Surfslusken…
Ähh…mina Gul vantar funkar fint, både på vattnet o till de näst roligaste men kan göra! Behöver väl inte slänga upp bildbevis på de sistnämnda igen va? Blir ju alltid ett sånt liv när den bilden kommer upp, o sånt gillar ju inte jag;)
Dessutom har ja börjat packa ihop kitet för 2 mån i SA, o där ska man väl inte behöva nåra vantar, inte när man surfar iaf.
-
@surfslusken 431020 wrote:
Dessutom har ja börjat packa ihop kitet för 2 mån i SA, o där ska man väl inte behöva nåra vantar, inte när man surfar iaf.
Skall du verkligen surfa i SA? Jag trodde det fanns annat för dig att göra där…
-
en nya varm våtdräkt och ett jävla pissväder så jag får användning för den…. det sistnämnda får jag med all säkerhet sa tomten.
-
@Ola_P 431026 wrote:
Skall du verkligen surfa i SA? Jag trodde det fanns annat för dig att göra där…
Typ vad??? Tänkte iofs att ja ska bälja i mej en massa fylligt lokaltproducerat rötjut. Men förutom de o surfa har ja ingen aning om va man sysslar me där nere, har ju aldrig varit där. Så upplys mej gärna!!
-
Stå på stranden och snacka samt dricka rödvin kommer man väl rätt långt på? Och nån fin flicka bör du väl kunna hitta där?
Har tyvärr inte varit i SA, så jag har inte stenkoll på vad det finns för annat att göra. -
@Ola_P 431066 wrote:
Stå på stranden och snacka samt dricka rödvin kommer man väl rätt långt på? Och nån fin flicka bör du väl kunna hitta där?
Har tyvärr inte varit i SA, så jag har inte stenkoll på vad det finns för annat att göra.Huvudsaken e att man kommer. Sen hur långt, eller var de hamnar e av mindre vikt. Men ja har lovat mej själv att försöka hålla mej borta från donnorna där nere, risken att man annars kommer hem me mer än man åkte ner me e nog överhängande. Hmmm…men sen har man ju den där svagheten för kex…o en panna rödtjut gör en ju inte direkt starkare inför den frestelsen 🙁
Logga in för att svara.