• Publicerad av anonym-anvandare på 24 november, 2002 vid 16:03

Vart åker man under Jul om man vill windsurfa?
    Mina önskemål är lätta. Jag började surfa i somras så jag söker inte de stora vågorna och supervind. Jag vill helt enkelt hitta en billig resa till solen och värmen där man kan hyra surfutrustning, i och surfa i hyggliga nybörjar förhållanden.

Evigt tacksam för svar!

/Matta P

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    26 november, 2002 vid 12:25

Tjena,

jag är på gång till FuerteVentura för att ansluta till ett gäng som är där över jul. Har varit på Gran Kanaria och Teneriffa i december-januari tidigare och första gången jag åkte hade jag seglat två gånger på Öland innan. Alltså riktig nybörjare. Det var kämpigt men det ger massa erfarenhet.

Skicka ett mail om du är intresserad att hänga på. Helst idag. Vi kan diskutera mera i telefon.

Mvh Robin
    robinsundberg@hotmail.com

• anonym-anvandare

Medlem
    3 december, 2002 vid 07:45

Blåser där något under den del av året??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.