Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › junior???
-
junior???
Publicerad av herodude på 23 januari, 2004 vid 23:30hur länge är det man räknas som junior??? alltså i tävlingssammanhang???
ove226 svarade 21 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
tillockmed året du fyller 18.
föd 86 eller senare i år alltså. -
aah fan va clean.. klarar man sig nästa år me då..
he he när man ska fixxa segel nr. vart ska man vända sig då???
-
det är alltså där du registrerar dej föratt få rätt till att ha segelnummer
-
Svar till:
tillockmed året du fyller 18.
föd 86 eller senare i år alltså.[/ QUOTE ]
fast på förbundets hemsida står det att man är junior (hos dom) upp till 15 o ungdom upp till 22.
läste bara…
/abbe -
jaså…
skjyyyymt! jag ahr fått för mej att det är 18. har för mej att tillexempel fredde bengtson tävlade som junior 2002 (han tävlade väl i senior då med iofs) men sen blev han väll uppflyttad till sässongen 2003.
samma sak gäller väl för olle tungsurf i år.Jag är relativt säker på att det är 18 som gäller i tävlingsammanhang.
-
men jag fattade det som att man betalar mer när man är över 15 men man kanske fortfarande kan tävla som junior??? jag vet inte..
-
Vissa kommer nog alltid räknas som juniorer.
Tex. Tungsurfs egna ”Junior”. -
olle kommer ju ner och blir hagalocal i år. då och först då passerar han juniorstadiet
ioch för sej är väl jag också dömd att ständigt förbli junior. Liksom sjöfartstomas som väl blir 26 i år
husvagnsplatsen bokas imorrn bitti.
-
haha jag tror inte den anonyme menar mej faktiskt det finns en anna som heter junior hos tungsurfarna…MEN han säger att han har gått o blivit gammal så hädanefter så heter han ”farbrorn” !!!
Logga in för att svara.