Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

• styret

Medlem
    21 april, 2005 vid 20:51

19 bast, snart 20 surfar runt öland jag med.
    men fan vet om man är mogare än när man var 14*. kanske kan gå som junior ett tag till.

*denna insikt kom jag till idag när Tobbe hade köpt slänga-i-marken-smällare på bubbeltian som vi kastade på varandra och fnissade som skolpojkar.

• herodude

Medlem
    21 april, 2005 vid 20:52

Svar till:

haha. de e mina attitydproblem som spelar in igen. men du phille, ja börjar undra hur du tänker egentligen. 1. ja har fobi för svartrockare, att jag då skulle vilja ta på mig svart maskara skulle ja isf se som en jäklit modig handling. både aladin å barnen i bullerbyn e iof jäklit bra filmer, å din mammas bullar e inte fel dom häller, men i valet å kvalet med plug n play och surf så tvivlar ja på att dom håller måttet. ring nu dina sponsorer istället för å sitta här philip så kanske du kan få dina prylar (05) innan ytterliggare en nåra veckor gått. tre veckor sa du va? hehe, sicken spons du hittat dig.

[/ QUOTE ]

hahahahaha ”din mammas bullar e det inget fel på heller”

• naish

Medlem
    21 april, 2005 vid 20:59

Svar till:

haha. de e mina attitydproblem som spelar in igen. men du phille, ja börjar undra hur du tänker egentligen. 1. ja har fobi för svartrockare, att jag då skulle vilja ta på mig svart maskara skulle ja isf se som en jäklit modig handling. både aladin å barnen i bullerbyn e iof jäklit bra filmer, å din mammas bullar e inte fel dom häller, men i valet å kvalet med plug n play och surf så tvivlar ja på att dom håller måttet. ring nu dina sponsorer istället för å sitta här philip så kanske du kan få dina prylar (05) innan ytterliggare en nåra veckor gått. tre veckor sa du va? hehe, sicken spons du hittat dig.

[/ QUOTE ]

Asså nu har du verkligen trampat mig på foten och d för väääldigt ont.
    Nu ska jag säga en väldigt dum sak som min morfar sa till mig att om någon styg varg skulle va taskig mot mig någon gång skulle jag säga.

Sug min kuk och tvätta min bil!
    confused.gif

• niklas_s

Medlem
    21 april, 2005 vid 21:07

ska vi se de som ett avslut på våran getto-battle då eller. mmmm

• ian

Medlem
    21 april, 2005 vid 21:12

jaha, nu förstår jag det hela med mascaran, din far kanske har anledning att vara orolig ändå. ja nu kan du ju lika gärna köpa 14m2:an

• imported_macts

Medlem
    22 april, 2005 vid 07:46

31 år….snart 32, borde väl räknas som junior?

• dixon

Medlem
    22 april, 2005 vid 10:24

Jag har vart 17 engång så det borde väl räknas

• lundvall

Medlem
    22 april, 2005 vid 12:34

För att hålla sig till ämmnet…

Jag är 16, detta blir min 3:e säsong som jag surfar, och det gör jag i Göteborg.

• nordgren

Medlem
    22 april, 2005 vid 13:42

Ja när man läser tråden så märks det ju att det är en ”junior tråd”…
    Småbarn.

• niklas_s

Medlem
    22 april, 2005 vid 14:37

hahaha. asså man har fan svårt å veta var man har dig nordgren. ja skrattar lika gott varje gång ja ser dina inlägg. så dryga saker som du skriver på konfen så börjar ja fråga mig om de e ironi? isf skulle de ju iof va rätt kul även om de kanske går lite till överdrift ibland. du e ju faktiskt dubbelmoralen i egen hög person. jag citerar från ditt eget inlägg; ”Jaja men sluta gnäll på oseriösa svar och ge istället ett vettigt svar.” Om du nu tycker de e så viktigt med vettiga svar förstår ja inte riktit meningen med ditt svar här.

men men. de e bra nordgren att vi har sånna mogna personer som dig i surfvärlden så att inte alla fastnar i den farliga fällan att skratta å skämta. huh..

Varning för soulsurf

• anonym-anvandare

Medlem
    22 april, 2005 vid 14:39

mmmmmmm!

• naish

Medlem
    22 april, 2005 vid 14:41

Oj d va jag som skrev som anonym.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    22 april, 2005 vid 14:43

grin.gif get him dude cool.gif

• ian

Medlem
    22 april, 2005 vid 14:45

wööörd homedog!

men tro inte att du slipper förklara mascaran för det. wink.gif

• nordgren

Medlem
    22 april, 2005 vid 15:20

Ja den tråden var ironi i hög form.
    Och om du bemödade dig att läsa hela tråden hade du sett det också. Och vad jag menade med citatet du tog var att styret klagade på att jag skämtade och inte gav honom (killen som skrev ursprungsinlägget) den hjälp han behövde. Alltså svarade jag till styret att om han inte gillar mina skämt så kan istället han svara seriöst istället för att klaga på mig.

Och jepp, annars använder jag mig väldigt ofta av ironi. Problemet med internet är väll att det är svårt att veta när man gör det eller är seriös.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Juniorsurfare, någon??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.