Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Just flyttet til Malmö – spots?

• patrikol

Medlem
    16 februari, 2005 vid 22:50

Sant! wink.gif

• bohm

Medlem
    16 februari, 2005 vid 22:59

hehe.. världens största avföring hittade jag på min flickväns dojja efter att vi besökt ribban……. grin.gif

• lina

Medlem
    16 februari, 2005 vid 23:08

ja, shit rent ut sagt,den var allt annat än liten.
    stackars eva tvingas emigrera i ren skam
    shocked.gif
    hur har hon det i regnarland?

• bohm

Medlem
    16 februari, 2005 vid 23:30

regnlandet är bra… inte mycket kite…… fast jag vet att folk från london kajtar, så nästa besök kanske man borde släpa med sig grejerna

• anonym-anvandare

Medlem
    17 februari, 2005 vid 20:09

Tak så mycke, guld at have et sådant spotmap laugh.gif

Jeg må tefloncoate mine kites så jeg undgår brune sager på dem på Ribban wink.gif

Btw, grym video (diggade zoomet på stranden wink.gif) -det er de grymma strander ni har her i Skåne

• anonym-anvandare

Medlem
    18 februari, 2005 vid 06:06

Sjalv foredrar jag nar det ar lite vast inblandat det blir lite storre akyta. Tycker det funkar fint med over tio ms med lite vast… Men smaken e ju som sagt delad cool.gif
    Och de sa klart att det finns battre stallen da med vast men har man ont om tid e ribban ett bra alternativ

FF

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

16 av 21 svar februari 2005
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA