• Kådis!!!

Publicerad av wakeman på 2 september, 2001 vid 15:39

Jag behöver ny blåsa till min Naish AR 7 kvm, har fått några små envisa hål som inte verkar vilja lagas…. Nån som har en kan väl höra av sig?

wakeman svarade 23 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2001 vid 18:08

Min stackars gamla kite :´´´( här lyckas man köra den i ur o skur i ett helt år utan att ge den en repa, så pajar du den på två månader 😉 det är bara att dyka i baljan fram med mikroskåpet, en ny bladder kostar juh skjortan. lycka till

/hugo

• wakeman

Medlem
    3 september, 2001 vid 17:36

OM det är till nån tröst så var det inte jag som pajade utan min klantiga polare som körde den i ett träd… Vi har verkligen jobbat med den, stor jävla balja, förstoringsglas och Naish-patches….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.