Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kajtare med flexibel arbetstid

• davids

Medlem
    10 december, 2011 vid 14:12

Är du född på 90-talet? Förstår du inte sarkasm och humor?

Frågan var väl vad du jobbar med? “2,5 veckor i månaden” är iaf för mig ett helt okänt jobb..

• padan

Medlem
    10 december, 2011 vid 14:43

jag jobbar på oljeplattformar i nordsjön. jobbar rotation borta 2 veckor och hemma 3 ibland mer och ibland mindre därav i snitt 2,5 vecka i månaden.
    Nästa gång du vill veta något så fråga istället…

• zaphod

Medlem
    10 december, 2011 vid 15:22

Du har fått ett meddelande padan

• davids

Medlem
    10 december, 2011 vid 22:22
    padan;677240 wrote:
    jag jobbar på oljeplattformar i nordsjön. jobbar rotation borta 2 veckor och hemma 3 ibland mer och ibland mindre därav i snitt 2,5 vecka i månaden.
    Nästa gång du vill veta något så fråga istället…

Fråga? Pfft… Var tror du du är egentligen? På Steffo får man räkna med hård jargong och påhopp, så är det bara:)

• acemattias

Medlem
    11 december, 2011 vid 13:22

Davids charm far man ta med lite salt, han jobbar som lapplisa sedan han fick sparken fran Stasi.

• skotten

Medlem
    11 december, 2011 vid 13:40

hahaha nice, Davids is really the only dude that has dared continue the original steffo attitude, everyone else got tired of being called a dick. 🙂 everyone loves a bit of drama.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kajtare med flexibel arbetstid

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.