-
KajTech säljer nu även Naish!
Tänkte bara informera om att KajTech nu även har Naish i sitt sortiment. Ni hittar mer information på http://www.kajtech.nu
(Och ja, jag vet, jag är inget vidare på att designa hemsidor )
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KajTech säljer nu även Naish!
Tänkte bara informera om att KajTech nu även har Naish i sitt sortiment. Ni hittar mer information på http://www.kajtech.nu
(Och ja, jag vet, jag är inget vidare på att designa hemsidor )
Mycket bra sida tycker jag. Enkel och tydlig. Frågan är dock vad man skall betala för Naishdrakarna. Det verkar vara dubbla priser på nåt sätt. Jag undrar framförallt vad X3 18m² kostar.
TYcker sidan var än av dom bättre!
man hittar ju precis vad man vill, inget onödigt tingel tangel, helt rätt!
Tackar tackar!
BTW, en Naish X3 18 kostar 12 499 kr komplett inkl. moms (vilket iofs någon redan svarat). Priserna finns ju i prislistan.
Angående att Naish skylle vara dyrare än andra märken så tycker iaf jag att det inte stämmer. Du får väl betala ungefär samma peng för ex. vis North/Wipika/Slingshot???
BTW #2, medlemmar i Stockholm Kiteboard har rabatt på hela mitt sortiment. Så det är bara att gå med i SK för att få bättre priser. Tror inte att det finns något krav på att du ska bo i Sthm för att få vara med.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › KajTech säljer nu även Naish!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.