Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Kallare väder på G" tråden – skadligt innehåll?

• "Kallare väder på G" tråden – skadligt innehåll?

Posted by dr-masse on 20 november, 2010 at 12:20

När jag försöker öppna “Kallare väder på G” tråden så får jag upp en varning om skadligt innehåll från http://www.hilmerby.com

Nu får man ju sådant här även från sidor som inte innehåller skadligt innehåll, men som har program/innehåll som av någon anledning ogillas.

Kan den som har, eller har länkat, till hilmerby.com kolla innehållet eller ta bort länkarna?

Annars stänger jag nog “Kallare väder på G” tråden, inte så bra om det nu skulle vara någe knas där.

Kallare väder är ju inte bara på G, utan här, dessutom. 😉

kewlpopsicle replied 14 years, 1 month ago 4 Members · 4 Replies
  • 4 Replies
  • kinetic

Member
    20 november, 2010 at 12:29

Masse: Kan inte se att någon länkat dit…Jag får ingen varning, däremot om jag vill gå in på Hilmerby så säger F-Secure ifrån på samma sätt som ditt AV…Wacko!

• fraddanr

Member
    20 november, 2010 at 12:58

tjaa, det är väl rätt uppenbart vad det skadliga innehållet består av i en tråd som heter “kallare väder på g”? 😉

• kewlpopsicle

Member
    20 november, 2010 at 13:19

In på tråden kommer jag men går man in på hilmerby.com får jag samma meddelande. Nån konstig jävla sida äre typ “stellans flygsimulator”(?)

• dr-masse

Member
    20 november, 2010 at 15:33

OK, jag gick in och tog bort länken till hilmerby.com från IE istället. Tack för snabba svar!

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Kallare väder på G" tråden – skadligt innehåll?

You must be logged in to create new discussions.