• surfmc

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:41

Det är inte kallt ju, körde i fredags utan både huva och handskar med en 5/3 dräkt. Bara gött nu !

• aka_kalle

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:41

vet inte var du bor men här nere i skåne har jag kört med våtdräkt i en månad nu, dock med skor och handskar. Ingen koll på tempen här men gött är det.

• danielsan

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:42

Det går att köra året runt i våtdräckt (läs semidry)… tycker man det är kallt får man bara se till att stå mer på brädan än ligga i vattnet… 🙂

• jbo

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:46

Grymt snabba svar och goda nyheter. Tack!

• surfmc

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:47
    surfmc wrote:
    Det är inte kallt ju, körde i fredags utan både huva och handskar med en 5/3 dräkt. Bara gött nu !

I Varberg var detta………

• jbo

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:51

Japp, jag kör i skåne så det låter gött. Ses!

• pjoter

Medlem
    9 maj, 2006 vid 21:55

i skåne e de helt lugnt nu. i en vanlig tunn våtdräkt kan man ligga å köra i flera timmar utan att frysa.

• gh0st

Medlem
    10 maj, 2006 vid 06:12

Jepp, definitivt för varmt att köra med huva och vantar.

• magnush

Medlem
    10 maj, 2006 vid 06:40

Funkar 3-2 dräkt nu?

• larssa

Medlem
    10 maj, 2006 vid 06:42

Körde med 4/3 dräkt och utan skor och handskar igår i Lundåkra och det var riktigt gött.

• mushu

Medlem
    10 maj, 2006 vid 06:56

ligger väl på en 8-10 grader kan jag tänka mig (Vad gäller båstad iallfall). så länge solen ligger på så e det mer risk för överhättning än förfrysning med 5/3 och skor

• johanw

Medlem
    10 maj, 2006 vid 07:07

de e bara o köra

• snygging

Medlem
    10 maj, 2006 vid 07:41

jag tycker att det är bäst att vänta till augusti månaden och sen lägger man ner det direkt när månaden är slut och väntar in nästa år! Förutsatt att man har tagit på sig en rejäl torrdräkt då vill säga!!!!

• jacce

Medlem
    10 maj, 2006 vid 18:46

12 grader i går i mynningen helt ok utan bots

• davids

Medlem
    11 maj, 2006 vid 09:08

Körde flera timmar med 3/2 steamer förra veckan, inga problem som helst. Ingen kommer ihåg en fegis!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.