Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kallt i vattnet

• clemens

Medlem
    20 april, 2004 vid 21:32

Var ute i söndags i klagshammn utan huva och handskar med np neopren-torris. blev övermodig första rundan och körde alldeles förlångt ut helt ovetandes om klagshammns djupkurvor. Resulterade i en simmtur på dryga 30 min. Inte ens lite kall efter det faktist….helt underbart

• baywatch

Medlem
    21 april, 2004 vid 09:17

Vi var 7 st vindsurfare ute i Mölle i helgen, kändes som om sommaren redan är här! De flesta körde utan huva och handskar! Vatten temperaturen mättes i lördags till strax över 10 grader!!! Gissa om jag blev förvånad… Men när man tänkte efter var man nästan tvungen att dra av huvan lite då och då för kinderna kokade! Nu e säsongen igång för fullt!…

• anonym-anvandare

Medlem
    21 april, 2004 vid 10:20

Körde Soptippen (skanör) söndag och måndag utan huva.. skulle tippa att vattentempen ligger över 10 grader där… SÅ JÄVLA GYTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!

• ian

Medlem
    21 april, 2004 vid 11:20

får ju inte köra bil så man får ta sig ner till surfet igenom att gå eller cykla. Det är cirka fem km varje väg för mig och det är mycket upp o nerför (bor på ett berg så sista backen hem e rätt knäckande) så därför är det förbannat jobbigt att packa ner en kjempedräkt i väskan som man sedan efter ett par timmars surf ska bära hem tillsammans med kamerautrustning osv (lyckligtvis har jag brädförvaring där jag seglar).

sen tycker jag att det är hur jobbigt som helst att komma i och ur dräkten, ett jäkla mekk asså. så lathet blir nog svaret, sen blir det ju en del häftiga bilder också cool.gif

• ian

Medlem
    21 april, 2004 vid 11:47
Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kallt i vattnet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.