Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kallt om föterna…

• Kallt om föterna…

Publicerad av stebe på 10 oktober, 2003 vid 08:55

Mina skor som jag beställde för två veckor sedan har inte kommit än och jag har tänkt att surfa hela helgen..
    Är det någon som har en temporär lösning.. sockyplast i ylle eller nått… det är inte så kul när tårna domnar av

backe svarade 21 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • wipeout

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 09:48

Systembolagspåsar med gullfiber i. Cykelslang eller kraftigt gummiband runt vristen.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 09:51

Har också beställt skor för 2 veckor sedan men inte sett röken av dem!
    Var beställde du dina, Surfstore.dk?

Mvh Helsingborgaren

• stebe

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 10:03

Nej från surfers, de hade skickat dem fel och sen så skulle jag få dem denna veckan men de kom inte frown.gif
    Har bra bra erfarenheter av surfers sen tidiagre fast det här har de inte skött bra…

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 10:21

Låna av nån landfast

• kitelife

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 10:38

Hehe det är posten som SUGER! (fast måste erkänna att jag har fan fått mitt paket i tid denna gången *respekt*) fast det är ju först ggn det händer …

KP har skor hemma för direkt leverans… och där är dessutom öppet! Hehe eller hur Jake TS? inget surf ida heller MOAAAHAAAAHAHAHAHAH

• backe

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 16:17

En vindsurfarpolare som glömde dojsen när han tuta över hit till ön löste det med att införskaffa ett par glidiga gula nätskor. I dessa fodrade han med ett par ullsockar.
    Fast till kite tror jag det är bättre med bara sockarna…
    Men vill du kan jag scouta stan efter dom gule?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kallt om föterna…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.