Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge 23/1
-
Kämpinge 23/1
Publicerad av thomas-althin på 23 januari, 2009 vid 14:27Gissa om det var kallt…
(och lite föör mörkt)
Gott laddat, duuds!superextrem svarade 15 år, 9 månader sedan 16 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Jag måste kläcka ur mig den eviga frågan var det inte kallt??? Det ser kyligt ut. 1grad idag, måste varit iaf lite kallt???
-
Rätt nice att man kan gå in 2 timmar efter surf och kolla på bilder. Fan va du e grym Thomas..Vi får köra stenhårt tillsammans nästa gång tempen kryper upp till 7.. För kallt annars.
-
ja det var för jävla kallt.
gutt med bilder och att man lyckades komma med trots min mycket sporadiska insats.
imorrn ska jag ringa in en beställning på handskar och skor sen jävlar. -
Grymt jobbat Thomas : )
Grymt av oss andra med!
Tyckte inte kylan var så svår… frös i princip inget mer än lite om fingrarna…
Krampen var värst…
Saknar några bilder Thomas… 😉 Kommer det fler?Linus
-
Hehe… Bananen gjorde en Walk of Shame från restaurang bärnstenen ungefär… UTAN grejerna 🙂
Han överlevde 😉 Om än något kokt hehe… -
Trevligt med lite bilder från Skåne mitt i vintern. Mer sånt. Bra laddat också. Ska bli spännande att läsa Bananens blogg efter S19:s skvaller 🙂
-
jakobb;527033 wrote:överlevde Bananen förresten? 😛
Hmm, pumpen slår än….
S19;527035 wrote:Hehe… Bananen gjorde en Walk of Shame från restaurang bärnstenen ungefär… UTAN grejerna 🙂
Han överlevde 😉 Om än något kokt hehe…Inget piggar upp som en promenad i friskt väder.
gurra1978;527038 wrote:Ska bli spännande att läsa Bananens blogg efter S19:s skvaller 🙂På allmän begäran, här kommer min bekännelse: http://www.surfzone.se/index.php?ind=blog&op=home&idu=3112 (kände mig lite filosofisk, fast det beror nog på hur vätskebalansen har återställts).
-
Haha, underbar läsning Jonas. Jag skulle vilja spela in en surffilm med dig. Det skulle nog bli den roligaste någonsin. Du verkar ju allt paja något, eller krocka, eller bli fullkomligt bortspolad. Det verkar alltså ALLTID hända något på vattnet när du är där, fast kanske inte som du tänkt dig. Det är spännande. Mer ettor 🙂
-
gurra1978;527050 wrote:Haha, underbar läsning Jonas. Jag skulle vilja spela in en surffilm med dig. Det skulle nog bli den roligaste någonsin. Du verkar ju allt paja något, eller krocka, eller bli fullkomligt bortspolad. Det verkar alltså ALLTID hända något på vattnet när du är där, fast kanske inte som du tänkt dig. Det är spännande. Mer ettor 🙂
Tack så hemskt mycket för dom orden Gurra, nu känns allt mycket bättre. Vi kanske kan klippa ihop något i stil med Manne eller Teletubbies?
Peppar-peppar, idag gick inget sönder. Inte ens bilen.
-
Jag tycker det är coolt hur bananen någonstans ändå tycks gilla att få lite stryk i vågorna! Men visst är det skönt o känna att man lever!
-
jag har inget bra att skriva egentligen, men jag vill bara påpeka att jag inte är “Främling” längre! :cool2:
Logga in för att svara.