-
Kämpinge?
Är hemma i Skåne på besök över helgen och hinner med att segla ett pass imorgon bitti/fm innan jag kör hem.
Är det Kämpinge som gäller?
Nån mer som ska ut?
/Björn
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge?
Är hemma i Skåne på besök över helgen och hinner med att segla ett pass imorgon bitti/fm innan jag kör hem.
Är det Kämpinge som gäller?
Nån mer som ska ut?
/Björn
Det blir nog Ljunghusen på andra sidan kanalen med så rak ost.
Hallå Björn!
Är det ost så blir det storvägen i Ljunghusen och är det sydost blir det Tennishallen/Gamla Jönssons eller vattensportklubben i kämpinge!
Kommer ta mig ner efter 9.15.
Du kan nå mig på 0733-641890 om du undrar något!
Linus
Tack för svar, räknar med att vara på plats ca 8-8.30
För mycket ost för Kämpinge. 5.0 tror jag på storvägen. Verkar öka. Ca 1m onshore.
Blev en fin förmiddag i Ljunghusen. 5.1 fick ganska snart bytas mot 4.2 och vid 12 kunde man trött o glad sätta sig o köra norrut.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.