Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kämpinge imorgon morgon!

• superextrem

Medlem
    12 november, 2008 vid 07:29

Aahhrrgghhh, tar de aldrig slut?? Och aldrig blir man mätt…
    Men idag går det bara inte att komma loss, fan! Tur ändå att man fick sina timmar igår, småmör idag.
    /extremt igenkloggad bihåla

• bananen

Medlem
    12 november, 2008 vid 07:36

Enlig MSV får du inte vila mycket denna veckan. Torsdag ser ut att vara stilla annars skall det blåsa fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag!

Oh my god, satan, jag måste få grejorna fixade!

• el_duderino

Medlem
    12 november, 2008 vid 11:03

Det va som Linus skulle säga: -Sjuuukt bra idag!

• bananen

Medlem
    12 november, 2008 vid 13:30
    El_Duderino;515233 wrote:
    Det va som Linus skulle säga: -Sjuuukt bra idag!

Haha, hörde att du hade en fet wake efter brädan?

• s19

Medlem
    12 november, 2008 vid 15:01

Sjukt bra var det inte… men ok… planade iallafall 90% av tiden till skillnad från Mange som planade kanske 10% av tiden… 😉 Trodde kanske du jobbade undercover hos polisen och draggade efter lik 😉
    Men 4,7 funkade och 75 l bräda… de vågor som kom in var fina och sköna att svänga lite på men inte i närheten så stora som de andra dagarna…

• superextrem

Medlem
    12 november, 2008 vid 16:57

Hoppsan, ordnade visst lite barnpassning idag med, hehe. Jepp, var lite mindre av allt idag, men ändå helt ok vågor, nice med lite sol också. 2 timmar var precis vad mina bihålor behövde…Ha, 4 dagar i rad, 5 på en vecka, trodde man inte fanns ens i fantasin. Hmmm…. lör och/eller sön härnäst kanske….
    /extrem

• dilbert

Medlem
    12 november, 2008 vid 17:59

@SUPEREXTREM 515308 wrote:

Hoppsan, ordnade visst lite barnpassning idag med, hehe. Jepp, var lite mindre av allt idag, men ändå helt ok vågor, nice med lite sol också. 2 timmar var precis vad mina bihålor behövde…Ha, 4 dagar i rad, 5 på en vecka, trodde man inte fanns ens i fantasin. Hmmm…. lör och/eller sön härnäst kanske….
    /extrem

Tur att någon bär upp landet!

/Johan

• superextrem

Medlem
    12 november, 2008 vid 19:36

“Tur att någon bär upp landet!”

Haha, tur är väl det. Det känns tryggt. Helgsurf kanske?
    /Extrem

• el_duderino

Medlem
    12 november, 2008 vid 20:12

Var är det ni ser att det ska gå av i helgen? Är det med kite-mått-mätt eller?

• dilbert

Medlem
    12 november, 2008 vid 20:25

@SUPEREXTREM 515346 wrote:

“Tur att någon bär upp landet!”

Haha, tur är väl det. Det känns tryggt. Helgsurf kanske?
    /Extrem

Helgsurf?
    En vecka på Pozo hade nog lättat lite på abstinensen.

Jag tror Gudrun har vilat upp sig och är redo för en comeback. Mina komptimmar pekar på det.

/Johan

• bananen

Medlem
    12 november, 2008 vid 20:28

Jag tycker att helgen ser asball ut:

Lördag: VSV, förhoopningsvis 4.7. Kan det bli en vända i Skanör?

Söndag: Morgonpass, bäst att hålla nere på sponken på lördag pojkar! VNV! Då vet jag vart jag skall 😉

• bananen

Medlem
    12 november, 2008 vid 20:30
    Dilbert;515371 wrote:
    Mina komptimmar pekar på det.

Hmm, betyder det att du har plus eller minus på komp-kontot?

• el_duderino

Medlem
    12 november, 2008 vid 21:31

det är tråkigt att surfa ändå, så det kvittar

• superextrem

Medlem
    14 november, 2008 vid 07:45

“det är tråkigt att surfa ändå, så det kvittar”.

Visst är det, det är bara grupptryck som gör att man står själv i skymningen vid regn och rusk iklädd endast gummidräkt, gött.
    Håhåjaja, vem kör imorgon förmiddag då? Kan bli knivskarp avvägning mellan kämpinge/skanör. Jag har inte förankrat beslut än men det lutar åt att jag kör förmiddag, någon annan?

• el_duderino

Medlem
    14 november, 2008 vid 11:03

@SUPEREXTREM 515714 wrote:

“det är tråkigt att surfa ändå, så det kvittar”.

Visst är det, det är bara grupptryck som gör att man står själv i skymningen vid regn och rusk iklädd endast gummidräkt, gött.
    Håhåjaja, vem kör imorgon förmiddag då? Kan bli knivskarp avvägning mellan kämpinge/skanör. Jag har inte förankrat beslut än men det lutar åt att jag kör förmiddag, någon annan?

Du, idag va det faktiskt ball! Fan va Kämpinge levererade.. satte mina första styrbordsframåtar på det! SUPEREXTREM!!!

Var va du med din jävla kite?

Sida 2 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kämpinge imorgon morgon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.