Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kämpinge imorgon morgon!
-
Verkar förresten som de flesta ska köra imorgon.. mesta snacket gick kring Skanör!
-
Ahhh, jag låg och smög längre ner i bukten, där där vågorna är störst där e jag…från 10:30 ca….Styrboard framåtar, de e extremt! Mmmm, skanör imorgon troligtvis
/extrm -
ahh, då kom du nog när jag stack.. Vi körde utanför den färgglada bunkern ungefär
-
Faen vad gött det var idag. Friskt laddat Mange! Vi körde tills pass elva och krönte det hela med BK-burgare. Bättre än så blir det inte.
Clena vågor idag om än bara midje höga! Jävulskt roligt. På’t imorgon bitti igen.
-
Ok Jonas att du är lång… men inte SÅ lång haha…
Det var kul som fan tills fenan gick av… en brusten hängseletamp klarar man väl… men fan att fenan small… dumt att göra framåtar på invägen för nära stranden… Vill ha styrbord igen så man kan sätta bakåten på det hållet med! Är ju så nära nu…
Kul att se fler än en själv ladda styrbordsframåtar 🙂 Du chockade Mange! 🙂 Nice… -
S19;515778 wrote:Ok Jonas att du är lång… men inte SÅ lång haha…
Ah. Med Linus mått var det alltså logga idag!
-
Haha nää inte direkt… men du försvann rätt bra bakom vågorna på slutet…
Men högre än midja iallafall… Fast jag vet ju inte var du har din midja nånstans… kanske du har byxorna i armhålan eller nåt 😀 -
Hehe, skall vi säga pung-högt? Och, nej, jag har inte pungen i armhålan.
-
hmmm, får ta Linus parti här.. midje.. hmm, baaeeee!!!! Vissa vågor låg ju lätt i faceplanthöjd!
-
Nå, vem e vaken imorgon förmiddag? Jag kör skanör vid mer än 240 grader annars Kämpinge…
/X -
Under hakan då? Såg ju vågen som mosade dig och tog toppen på din mast… Om den var midjehög får du nog stå på några stolar 😉
Magnus… låter som en bra teori med 240 grader!
Ses imorgon! -
Gomorron!
Barnpassning fixad jag satsar på SKANÖÖÖÖR VID 1030.
Vem kommer? -
Jag åker om 10 minuter. Till Skanör alltså. Övertalade precis Linus att rulla ur sänghalmen.
Log in to reply.