Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kämpinge på fredag
-
kämpinge på fredag
Publicerad av jakobb på 20 januari, 2009 vid 20:04är det någon som ska ut om prognosen håller i sig? jag är inte jätteduktig så det skulle vara bra om någon kunde rädda mig om jag skulle hålla på att dö eller något…
s19 svarade 15 år, 10 månader sedan 11 Medlemmar · 44 Svar -
44 Svar
-
Jag är alltid taggad för Kämpinge!!! Ser bra ut nu, men det är många dagar tills dess och prognosmakarna har ju “lurats” förr! 😉
-
mm, men vi får hoppas att det håller i sig.. blir första gången för i år för min del 😛
-
@bananen 526646 wrote:
Jag är sugen och har barnavakt!!!! Tjoho!
Jag vill inte veta vad du är sugen på, men jag är nästan säker på att det finns andra forum du kan vända dig till!
-
@El_Duderino 526673 wrote:
Jag vill inte veta vad du är sugen på, men jag är nästan säker på att det finns andra forum du kan vända dig till!
Säkert samma sak som vi andra här på forumet. Ligga:)
-
Suckers, ni är helt fel ute. Jag har redan gjort det två ggr för mycket. Jag vill ha KULING!
Looks like early-bird på fredag eller?
-
Jag kan inte på förmiddagen, har studenter jag måste lära veta hut! Men eftermiddagen är jag free as a flying demon!
-
Kl 13:00 ser ändå bäst ut fitt Fast, så du har tur. Hoppas nu fan proggen håller i sig..
-
@Naish 526700 wrote:
Kl 13:00 ser ändå bäst ut fitt Fast, så du har tur. Hoppas nu fan proggen håller i sig..
Du, lillpillen, passa dig när du leker med dom stora pojkarna!
-
-
Ahhh, sånt snick snack….Fredag? Pffffft, kommer aldrig funka. Nä jag softar tills april.
/X -
Alltså, jag undrar en sak, är det så JÄVLA svårt att göra väderprognoser på vintern.. ? Träffsäkerheten närmar sig noll nu!
-
Vilken prognos har dratt ner på vindstyrkan då? Var jag än kollar ser det alles gutt ut….
Logga in för att svara.