Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kämpinge på fredag

• jakobb

Medlem
    22 januari, 2009 vid 05:53
    SUPEREXTREM;526747 wrote:
    Ahhh, sånt snick snack….Fredag? Pffffft, kommer aldrig funka. Nä jag softar tills april.
    /X

superextreme my arse 😉

• bananen

Medlem
    22 januari, 2009 vid 07:22

Mycket framåt tillbaka, men just nu ser det ut som FRV lovar DA FAT action efter lunch. Jävlar i lådan, det skulle smaka. Blir väl att ta ledig eftermiddag. Orange SO är vad som behövs i Kämpinge.

• jakobb

Medlem
    22 januari, 2009 vid 07:45

brukar ni utgå från vattenskidklubben?

• bananen

Medlem
    22 januari, 2009 vid 08:47

Det gör vi imorgon

• naish

Medlem
    22 januari, 2009 vid 08:59

Så Jävla Nice!!!!!!!!!!!!!!!! SKa man sikta in sig på att vara där runt 1 eller? Va tycker ni?

• el_duderino

Medlem
    22 januari, 2009 vid 09:37

Jaha, vind igen, undrar hur många gånger dom hinner ändra det tills imorgon?

• styret

Medlem
    22 januari, 2009 vid 14:09

parkerar man på vattensportklubbens parkering? är det okej trots skyltar?

• el_duderino

Medlem
    22 januari, 2009 vid 14:24

Ja, det brukar va lugnt att stå där!

• naish

Medlem
    22 januari, 2009 vid 14:59

Imorgon testar jag något nytt.. Kör hem mina surfprylar hem till min flickvänn ikväll, sen kommer jag att rigga i hennes trädgård imorgon och GÅ ca (2km?) Kommer bli en riktig walk of shame bara för man inte har pallat lämna in kuk bilen på lagning…Kommer nog se ganska ball ut.

• rasmus_w

Medlem
    22 januari, 2009 vid 15:02

Shit. Har du provat att gå en längre sträcka med ett fullriggat vindsurfingkit nån gång? Jag har, det är bland det mest mjölksyreframkallande jag har gjort.

• thomas-althin

Medlem
    22 januari, 2009 vid 15:09

Jag kommer med en stor kamera å viftar vid 12-snåret. Så då får ni ladda lite…
    Kanske ska man ta med en bräda å segel oxå..

• bananen

Medlem
    22 januari, 2009 vid 15:44

Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd, Ladd!

• s19

Medlem
    22 januari, 2009 vid 16:21

Thomas, när tror du att du kommer vara nere? Innan eller efter 12?
    Lovar att ladda lite extra 🙂
    Linus

• jakobb

Medlem
    22 januari, 2009 vid 16:33

jag drar mig ur! kan inte ligga där och klanta mig med vattenstarter och gippar, men jag kommer ner och tittar iaf 🙂

• el_duderino

Medlem
    22 januari, 2009 vid 17:05

Det vore ju själve fan om det inte går av imorgon, nu visar FRV t.o.m. en röd fläck på vindkartan, d.v.s. 16-18!

Jag blir snurrig av att tänka på alla trick som ska laddas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kämpinge på fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.