Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kämpinge på fredag
-
Ah, de blir inge bra. Ni vet lika bra som jag hur dedäringa talldungarna äter vind…skit i det!
/X -
Ska försöka vara där 12.00 prick…ungefär..
stora, fläskiga saker blir bäst på bild… -
jakobb;526886 wrote:är det ok om jag står och posar på land?
Nä du, alla som kommer måste segla, sådana är reglerna.
SUPEREXTREM;526880 wrote:Ah, de blir inge bra. Ni vet lika bra som jag hur dedäringa talldungarna äter vind…skit i det!
/XSucker, kan du inte komma loss?
Thomas Althin;526882 wrote:Ska försöka vara där 12.00 prick…ungefär..
stora, fläskiga saker blir bäst på bild…Oh, de fetaste vågerna kommer ju inte förrän efter ett!!!
-
Om det är någon som har lite extra plats i bilen så hade det hjälpt mig EXTREMT mycket. Har mina saker ungefär 1 km därifrån men känns sådär att gå med en hel rigg och 2 segel till. Så om någon hade velat bli min hjälte för en dag så kan ni slå en pling 0730-662816, så ska jag försöka stå på ett centralt ställe som tar 5 sek extra att stanna vid =)
-
filip!
Jag ska på nått möte i Östra Grevie vid 10.30, kanske tar 30-45 minuter, sen åker jag ner. kan plocka upp. slå mej en signal på 070 620 63 85 innan 10.30.
-
Fifan va schysst styret. I love U!! Jag ringer dig vid 10 tiden imorgon. Så går jag ut och ställer mig vid ett lämpligt ställe där du ser mig. Riktigt schysst dude…
Imorgon ska vi dö.
-
ÅÅÅÅh kolla in windfinder.com, prognosen ser ut att hålla ganska bra standard!!!!
Hoppas på Kämpinge i eftermiddag!!!!!!!!!!!:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: -
surf addict;526940 wrote:Hoppas på Kämpinge i eftermiddag!!!!!!!!!!!:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Hoppas det slutar snöa 😉
-
Seneste observation 23. januar 2009 10:00
middelvind: 140 grader, 16.6 m/s
temperatur: 1.2 °C
luftfugtighed: 92 %Jävla jobb, 16,6 m/s!
Ahh, härliga jobb, 1.2 C, mmm lite kaffe kanske….Kör hårt/X
Logga in för att svara.