Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kan detta funka även för Boots…?!
-
Jag kör bara strapless så jag skall inte köra på den. Men jag skall testa den innan jag säger bu eller bä. Och smaken är som baken som tur är. Den känns inte så hård faktiskt men är ett helvete att få den att sitta bra så den snurrar som man vill märker jag nu..
Om det ger en del surfkänsla tillbaka istället för den helt feldesignade fram och bakfoten som är på kitebrädorna nu så är det bra för alla som vill ha surfkänslan på strappade brädor.
Tillbaka och försöka få ordning på den där saken nu…
-
above_the_law;633310 wrote:Lite komiskt,
men det gäller ju att vara open minded och inte själv sätta sina gränser:-)…“- Don`t be such a windsurfer dude;-)!”
Det var meningen att det skulle vara (lite) komiskt. Om man inte har en kritisk inställning som utgångspunkt, baserat på den egna erfarenheten och kunskapen, så skulle man gå på vilket säljsnack som helst. Sen skulle man helt plötsligt sitta där med en massa konstiga prylar som man inte gillar och som fungerar dåligt och utan cash kvar till det som är värt något egentligen.
För övrigt är det bara jag som sätter mina gränser, så det så! :cool2:
Logga in för att svara.