Senaste nytt Forums Övriga Testforum Kan inte lägga in en annons

• Kan inte lägga in en annons

Posted by Andre’ on 20 augusti, 2013 at 20:20

Kan inte lägga in en köp/sälj annons. Står att jag ska logga in och när jag loggar in får jag meddelandet att jag redan är inloggad och inte kommer vidare.
    Posta här på forumet funkar ju fint, Har testat Fire Fox och Explorer.
    Någon som har tips?

challgren replied 11 years, 4 months ago 1 Member · 3 Replies
  • 3 Replies
  • challgren

Member
    20 augusti, 2013 at 20:48

Hej André!

Problemet beror på att du har é i ditt användarnamn. Vår modul för Köp & Sälj tillåter inte det (det är en bugg). Om du är villig att byta ut ditt é mot e så kommer det att fungera igen!

Mvh
    Christian

• Andre’

Guest
    20 augusti, 2013 at 21:03

Tack för svar Christian!
    Kan man byta namn på profilen? Kan inte registrera en ny användare på samma epost.

• challgren

Member
    21 augusti, 2013 at 07:53

Nej, det går egentligen inte men i dessa fall kan vi hacka i databasen för att ordna så att du kan lägga in annonser.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Testforum Kan inte lägga in en annons

You must be logged in to create new discussions.