Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

• jonasp

Medlem
    9 januari, 2005 vid 21:29

“sorry dom är slut och vi får inte in mer” fick jag till svar. Egentligen ska man väl köpa sånt här på hösten men jag tror de kan va användbara en bit in på våren med. Om man tex ska öva på nån manöver i april så doppar man händerna en hel del.

• stewen

Medlem
    9 januari, 2005 vid 21:32

Svar till:

450 för två par eller per par???
    smile.gif

[/ QUOTE ]

450 kr för 2 par handskar inklusive frakt

• mickez

Medlem
    9 januari, 2005 vid 23:40

Svar till:

Hur mycket gav du för handskarna hos Szamer?

[/ QUOTE ]

200 inkl. frakt. Skumt som fan att dom inte tar in fler….ett stort antal verkar ju vilja köpas!

på dakines hemsida har dom några återförsäljare i USA och England, hörde nån snacka om norge också…men lättast borde nästan vara tyskland tycker man.

• feg

Medlem
    10 januari, 2005 vid 07:42

Norge var väldigt lätt att beställa ifrån, bara att fråga efter vantarna, ange storlek, VISA-nummer och adress.

Jag ringde butiken SeaSport i Oslo (finns länkad på http://www.srfsnosk8.no) på telefon +47 22 83 79 28. De har även en mailadress, seasport@SrfSnoSk8.no, men den har jag inte testat.

Vet inte vad det kommer att kosta ännu men det kan jag återkomma med när jag får grejerna (troligtvis i morrn).

Kan tänka mig att det kan vara billigare att beställa från USA men man riskerar att få betala moms, tull och straffavgifter (pga WTO:s handelshinder) på de priser man får höra/se när man beställer.

/feg

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2005 vid 08:12

i norge där en capriciosa kostar 200 spänn å en öl 150 så e säkert allt annat jätte billigt där…. confused.gif

• stewen

Medlem
    10 januari, 2005 vid 08:33

Jag tänkte först beställa ifrån norge men där gick handskarna på 300 kr st
    Så oavsett om jag får betala moms 25% + 14% extratull ~40% så lönar det sig att beställa ifrån windance
    windance 180 kr * 1,40 = 252 +70 kr frakt= 322 kr
    norge 300 kr + 100 kr frakt = 400 kr

I alla fall om jag fått sifforna rätt.

Sen så lovande windance att dom skulle packa ´det på ett sådant sätt att det inte skulle se misstänksamt ut.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:00

Windance slänger ner handskarna i ett vanligt airmailkuvert!Det kan ju lika gärna vara en virkad grytlapp som dina avlägsna släktingar vill skänka dig!! crazy.gif

Henke

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:04

Vi shipper hanskene til Sverige. 340 kr. Ferdig i postlådan. Bare å ringe oss.
    004722837928

• basse

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:16

Snackar vi sek eller nok??

• anonym-anvandare

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:18

nok

• calle_b

Medlem
    10 januari, 2005 vid 09:27

Jodu, prylar…. Asså jag krängde juh masten i höstas och nu får jag stå för mitt kast. Men runt mars kan man kanske komma ut? Det blir ein skinny masten iaf wink.gif
    Våtisen är det inga problems med det är väl kanske min brist på underhudsfett…..
    Men med flis o stickade sockor o skorna kan det bli åka av(i mars när masten är handlad)…

Blir juh MÄKTA sugen efter gurras bilder från stenstranden…….

Hörs
    /calle

• mag

Medlem
    10 januari, 2005 vid 13:06

Vilken storlek ska jag ha?
    Jag har cirka storlek 8 i vanliga skidhandskar
    /Magnus confused.gif

• lars_k

Medlem
    10 januari, 2005 vid 20:49

Jag fick mina från windance idag. De hade dragit $38 från mitt konto inkl frakt. Det blir 260 kr. Helt OK.
    Fint att det skrev “Gift” och värde=$12:50 på tulldeklarationen som var påklistrad på paketet. Jag slapp dock betala tull.
    Sen tog det iofs sen 15:e december att få hit dem men det är väl mkt paket som flyger omkring nu runt jul.
    Handskarna ser mkt lovande ut. Inget neopren i det förböjda greppet. Istället nån slags tunn, gummibeklädd väv med bra grepp. Kan nog funka…

• feg

Medlem
    10 januari, 2005 vid 22:06

Jag bestälde hos http://www.srfsnosk8.no i lördags och tjejjen “lovade” att jag skulle ha dem i morrn. Väntar med spänning, Torö ser ju ut att ösa mer nu i veckan!
    /feg

• mag

Medlem
    11 januari, 2005 vid 08:50

Vilken storlek ska jag ha? Vad köpte du och vilken handskstorlek har du på skidhandskarna?
    /Magnus

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.