Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

• johnm

Medlem
    17 januari, 2005 vid 08:01

Om långfingret mäter 8.5-9cm och pekfingret 13cm (från delningen från tummen), vilken storlek är lämplig på dessa handskar då?

• mag

Medlem
    17 januari, 2005 vid 21:44

Jag fick mina Medium från USA på en vecka a 38 USD. Min långfinger 8cm och 12 cm från pekfingertopp till tummen. Medium blir nog lite små för dig men det är på håret. Tummen är trång och kort på gränsen men för mig passar M perfekt. Tyget i handen är samma som i handen på mina Mountain Hardware skidhandskar och det har hållt bra i flera år. Gött grepp dessutom så de verkar lovande.
    /Magnus

• gustav-s

Medlem
    23 januari, 2005 vid 22:02

Kan ni inte skriva ut från vilka sidor eller butiker både i norge å staterna som ni har beställt ifrån. Börjar bli ordentligt sugen på ett par nu

• mag

Medlem
    24 januari, 2005 vid 08:33

windance
    /Magnus

• feg

Medlem
    24 januari, 2005 vid 08:41

Jag har svarat angående Norge tidigare i denna tråd.
    1:a = varifrån och hur
    2:a = Leveranstid och kostnad i kronor

/feg

• anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2005 vid 09:05

Tja
    Beställde tre par från Windance. 700SKR med frakt o allt. Grymma handskar!! Bättre finns inte.
    Kelso

• xavier

Medlem
    24 januari, 2005 vid 12:21

Storlek Large är slut på följande platser

Windance
    Doug’s Sports
    The House (skeppar inte internationellt)

Islandsports svarar inte

fler förslag?

/P

• anonym-anvandare

Medlem
    24 januari, 2005 vid 15:53

Fick dom sista tre paren L.
    Kelso

• henkeboy

Medlem
    24 januari, 2005 vid 18:48

Vilken sida beställer ni dom ifrån när ni snackar NORGE..? Ska nämligen till Oslo om några veckor och där ligger ju srfsk8snw, är det den???

/Henke

• henkeboy

Medlem
    24 januari, 2005 vid 18:52

Läsa en bit längre upp kan man ju oxå göra… grin.gif Som sagt ska jag dit, är ju inte omöjligt att köpa med ett par extra hem till GBG om någon är intresserad…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.