Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???
-
Kan inte någon i Sthlm ta in Dakine handskarna???
henkeboy svarade 19 år, 10 månader sedan 22 Medlemmar · 55 Svar
-
Om långfingret mäter 8.5-9cm och pekfingret 13cm (från delningen från tummen), vilken storlek är lämplig på dessa handskar då?
-
Jag fick mina Medium från USA på en vecka a 38 USD. Min långfinger 8cm och 12 cm från pekfingertopp till tummen. Medium blir nog lite små för dig men det är på håret. Tummen är trång och kort på gränsen men för mig passar M perfekt. Tyget i handen är samma som i handen på mina Mountain Hardware skidhandskar och det har hållt bra i flera år. Gött grepp dessutom så de verkar lovande.
/Magnus -
Kan ni inte skriva ut från vilka sidor eller butiker både i norge å staterna som ni har beställt ifrån. Börjar bli ordentligt sugen på ett par nu
-
Jag har svarat angående Norge tidigare i denna tråd.
1:a = varifrån och hur
2:a = Leveranstid och kostnad i kronor/feg
-
Tja
Beställde tre par från Windance. 700SKR med frakt o allt. Grymma handskar!! Bättre finns inte.
Kelso -
Storlek Large är slut på följande platser
Windance
Doug’s Sports
The House (skeppar inte internationellt)Islandsports svarar inte
fler förslag?
/P
-
Vilken sida beställer ni dom ifrån när ni snackar NORGE..? Ska nämligen till Oslo om några veckor och där ligger ju srfsk8snw, är det den???
/Henke
-
Läsa en bit längre upp kan man ju oxå göra… Som sagt ska jag dit, är ju inte omöjligt att köpa med ett par extra hem till GBG om någon är intresserad…
Logga in för att svara.