Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan jag få kritik

• Kan jag få kritik

Publicerad av tomtenissen på 12 april, 2002 vid 13:57

Funderar på att beställa följande från SurfersParadise, kan ngn säga ngt om det. Är nybörjare, är inte proffsgrejor jag ska ha:

Fiberspar Reflex Carbon QT 430 1599:-
    LocalSpirit SlimWave 140-195 1299:-
    LocalSpirit komplett mastfotsset 599:-
    LocalSpirit Hängselelina 179:-

Vad jag har:
    RRD Freeride 266 97-98
    5.0 vågsegel med en stor reva tvärs över (går det att laga?)

Är detta ett/en bra paket/kombination? Andra förslag?

Tacksam för hjälp
    Eli

anonym-anvandare svarade 23 år sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 14:56

Om du är nybörjare, se till att ta dej ut på vattnet.
    Du har säkert hört det förut, men du kan få höra det en gång till –DET ÄR TIMMARNA PÅ VATTNET SOM RÄKNAS, inte dötiden på denna konfff……

• tomtenissen

Medlem
    12 april, 2002 vid 15:02

Tror inte det hjälper att jag bara ÄR på vattnet, helst ska jag väl ha bräda & segel också… Och att det inte spelar ngn roll vad jag har för grejer är skitsnack.

• tomtenissen

Medlem
    12 april, 2002 vid 15:08

Alternativ från SurfButiken:

Challenger Basic 430 40% 1795:-
    Nautix Stinger 165-215 1299:-

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 15:17

Ta’t lungt lilleman! ’Anonym’ menade inget illa, utan bara att det viktiga är att vara ute och träna. Inte att bara köpa nya grejor och tro att DE gör en bättre. Nya grejor gör det bara lättare.

’Anonyma’ utgick förmodligen från att du redan hade ngt att segla på och tyckte inte att du skulle ödsla bort dina pengar.

• tomtenissen

Medlem
    12 april, 2002 vid 15:45

Okelidokeli.. Men vad är att satsa på? Har messat Sverker i Vellinge, tar nog bussen ditt imorrn om han går med på mitt bud, men annars kanske jag köper nya grejer… Eller? Och vad kan man säga om grejorna ovanför?

• vatternjohan

Medlem
    12 april, 2002 vid 16:18

Bomen du tänkt köpa e grymt skön trots det prsiet… har en slimfree, strl större……..

om du ändå ska handla kanske du ska köpa nåt mer segel.. nåt större?…. så får du lite mer tid på vattnet!!!

• tomtenissen

Medlem
    12 april, 2002 vid 16:33

Okej, tyvärr har jag inte så mkt att handla för, men blir det över så är det nog segel jag lägger det på. Tack för tipset!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2002 vid 16:42

Jag fattar inte varför man köper nytt när man börjar.. Det är mycket billigare att köpa begangnatt. Jag köpte ett paket för 2500 när jag började.. Det finns ju massor med gamla grejor här på nätet..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan jag få kritik

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.