Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan jag surfa på en 95 litersbräda HJÄLP!!!!!

• Kan jag surfa på en 95 litersbräda HJÄLP!!!!!

Publicerad av surferhecke på 10 juni, 2008 vid 10:37

Hej jag måstefå reda på om jag kan surfa på min 95 liters freeride bräda som jag köpte i fjol.:confused2:
    Jag har inte åkt på den tidigare och den är i mycket bra skickmen problemet är att det ska vara min fortsättningsbräda efter nybörjarstadiget.
    Jag e 160 lång och väger 44kg snälla HJÄLP!!!!!!!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Knatte svarade 16 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • ian

Medlem
    10 juni, 2008 vid 10:40

har du redan brädan så finns väl svaraet linte mycvket längre bort än närmsta vik?

låter rimligt med din ringa vikt. ut o kör ;D

• Knatte

Gäst
    10 juni, 2008 vid 12:13

@surferhecke 473856 wrote:

Hej jag måstefå reda på om jag kan surfa på min 95 liters freeride bräda som jag köpte i fjol.:confused2:
    Jag har inte åkt på den tidigare och den är i mycket bra skickmen problemet är att det ska vara min fortsättningsbräda efter nybörjarstadiget.
    Jag e 160 lång och väger 44kg snälla HJÄLP!!!!!!!!!:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Borde nog gå, även om du säkert får bada lite i början. Men du har ju nästan 50 liters marginal, så med lite balans och envishet är du snart igång:smile:

• surferhecke

Medlem
    11 juni, 2008 vid 15:48

Tack jag var ganska orolig och undraade om jag skulle köpa en ny bräda så du tycker inte att jag ska göra det?

• Knatte

Gäst
    11 juni, 2008 vid 17:54

@surferhecke 474235 wrote:

Tack jag var ganska orolig och undraade om jag skulle köpa en ny bräda så du tycker inte att jag ska göra det?

Säg så här! En större bräda gör att du garanterat får det lättare att lära dig vindsurfa och du lär slippa en del frustration på en större bräda..

Men det bästa är väl att testa brädan och se vad som händer! Verkar den hopplöst svår så kanske du får fundera på något större..:smile:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan jag surfa på en 95 litersbräda HJÄLP!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.