Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kan man få höra hur de var idag i Apel?

• kan man få höra hur de var idag i Apel?

Publicerad av JOHN_j_RAMBOO på 15 september, 2004 vid 18:23

Helvette va de måste har rokkat cool.gif
    Kollade Webcamen o SMhi’s prognos..15m/s i medelvind..helt tokigt gyt måste de vart.

lars_k svarade 20 år, 4 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 18:43

Tjena Rambo. Körde några repor med överriggat 4.0 trots att det var tokdraget med fladder ner till bommen. 3.5 hade funkat bättre. Riktigt fina feta vågor och cleant mellan dem. Dock ganska onshore.
    Slutade med att jag drog sönder nåt i axeln. Fick ge upp. Gör ont som FAN nu. Helvette. frown.gif

• the_novice

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:06

Så jäkla gött drag, har inte slutat le än… cool.gif
    Körde 3.7 och fladder ned till bommen, och var ändå duktigt överrigad. Vågade väl inte göra så där himla mycket men det blev ju grymt höga hopp vare sig man ville eller inte!
    John körde väl 3.2 och det såg rätt lagom ut…

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 september, 2004 vid 19:10

hopp..så trevligt, änu en tjokk dag man kan sätta ett kryss över,ser illa ut nu i surfboken, X , X ,X o X, kommer bli en jädrans massa X till har jag fått för mej crazy.gif Plockar loss gipset 18 oktober..göttmose..TOmtesurf iår igen då kanske smirk.gif

Så axeln pallade inte trycket idag wink.gif eller vad va de som gick snett? (brände de till i Axeln/bränner de nu?)

Tog du några bilder do?

Hörde att Åsa/stenudden var fett som in i helvette idag cool.gif

fan..de måste krylla av tuffa bilder där ute!!!?
    Släng upp dem.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 september, 2004 vid 19:12

haha! körde björnfrills-jompa 3.2 grin.giffan va tufft!!!

nåra bilder Christer???? laugh.gif

• the_novice

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:26

Jag har tyvärr inga bilder, har liksom inte fått tummen ur och skaffat digital kamera ännu…
    Men det var ju flera där med stativ som fotade så det borde ju finnas en hel del bilder!
    Rambo productions borde väl annars kunna producera lite fler filmer nu, i alla fall fram till oktober??? wink.gif

• styret

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:31

fan behåll gipåset så länge som möjligt, det vekrar ju vara det som skickar in allt gött väder över hela sverige wink.gif

• herodude

Medlem
    15 september, 2004 vid 19:38

faaaan va jag är avis nu när man sitter å trycker i borås, har fan allvarliga planer att ta ut en vecka eller två mer novemberlov.. hoppas det blir lite vindo då… laugh.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 september, 2004 vid 19:50

De e en rulle påväg upp..actually cool.gif..lite kvar baaaaaaaaaaaara wink.gif

Men visst, jag har vart MR.Z nu 2 dagar o kollat va de e man missar..filmade en dag utav dem, o de e från den dagen de kommer en liten film..(från den 12e i Lejet)

Filmar såjärna så smirk.gif

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    15 september, 2004 vid 19:52

hmpf….

• ola_p

Medlem
    15 september, 2004 vid 20:08

Stenudden var riktigt grymme bra några timmar på eftermiddagen, 2.5 meters set rullade in… cool.gif
    Fick en riktigt rejäl spolning hela vägen utifrån på en riktigt stor än och kom inte upp igen förän jag var innanför ön. nästan så man började fundera över att släppa grejerna för att hämta lite luft, landade två ggr på stenarna efter att ha feltajmat dem första branta sektionen närmast stenarna en aning. men det var det värt! fick några riktigt grymma vågor. Men nu måste jag vila upp min fot, tror jag fått nån inflammationvid senan till stortån så jag fick försöka böja tårna neråt istället, klart ovant. som sagt, du skulle varit där… wink.gif

• lars_k

Medlem
    15 september, 2004 vid 20:22

Tror bara det är en rejäl sträckning av en muskel. Är säkert snart på vattnet igen =)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing kan man få höra hur de var idag i Apel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.