Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan man köra vid Mats väg??

• Kan man köra vid Mats väg??

Publicerad av surfmas på 16 augusti, 2008 vid 08:31

Har för mig att det snackats om parkeringsförbud och annat strul. Någon som vet hur det ligger till?
    //Magnus

mr_soft svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • dala-lama

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 09:33

Skulle va kul me ett alternativ till Torö i Stockholms trakten så man slipper ta fram slalom grejerna varje gång det inte är syd vridande tlll väst 10-14m/s på Landsort.
    Men det tar kanske lika lång tid att ta sej till Mats väg som till Rullsand fr Kungsholmen numera.
    Per

• robin

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 10:38

Jag har bara varit där en gång, i vintras, och då var det bara vi och en vågsurfare. Det är parkeringsförbud nära stranden, men som jag uppfattade det är det ok att åka fram och lassa av och sedan parkera längre bort.

• mr_soft

Medlem
    16 augusti, 2008 vid 10:50

@Dala Lama 491113 wrote:

Skulle va kul me ett alternativ till Torö i Stockholms trakten så man slipper ta fram slalom grejerna varje gång det inte är syd vridande tlll väst 10-14m/s på Landsort.
    Men det tar kanske lika lång tid att ta sej till Mats väg som till Rullsand fr Kungsholmen numera.
    Per

Mats väg lär du komma till på 70-80 min. rullsand närmare 2 h

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan man köra vid Mats väg??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.