-
Kan man köra vid Mats väg??
Har för mig att det snackats om parkeringsförbud och annat strul. Någon som vet hur det ligger till?
//Magnus
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kan man köra vid Mats väg??
Har för mig att det snackats om parkeringsförbud och annat strul. Någon som vet hur det ligger till?
//Magnus
Skulle va kul me ett alternativ till Torö i Stockholms trakten så man slipper ta fram slalom grejerna varje gång det inte är syd vridande tlll väst 10-14m/s på Landsort.
Men det tar kanske lika lång tid att ta sej till Mats väg som till Rullsand fr Kungsholmen numera.
Per
Jag har bara varit där en gång, i vintras, och då var det bara vi och en vågsurfare. Det är parkeringsförbud nära stranden, men som jag uppfattade det är det ok att åka fram och lassa av och sedan parkera längre bort.
@Dala Lama 491113 wrote:
Skulle va kul me ett alternativ till Torö i Stockholms trakten så man slipper ta fram slalom grejerna varje gång det inte är syd vridande tlll väst 10-14m/s på Landsort.
Men det tar kanske lika lång tid att ta sej till Mats väg som till Rullsand fr Kungsholmen numera.
Per
Mats väg lär du komma till på 70-80 min. rullsand närmare 2 h
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kan man köra vid Mats väg??
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.