Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kan någon visa mig hur man gör?
-
Kan någon visa mig hur man gör?
Publicerad av foxylinda på 1 oktober, 2003 vid 16:57Jag är en liten tjej som är nyfiken på hur man gör när man surfar. Har länge tyckt att det ser härligt ut att surfa.
Utanför mitt fönster i Rågelund ser jag ofta kitesurfare vara ute på vattnet och trixa en massa, jag ska nog prova det i sommar, men en del säger att jag ska börja surfa vanligt först, stämmer det? Har provat det för ett par år sen, men bara ett par gånger, jag trillade bara så det räknas nog inte, hi hi!..
Kram L.
hstrom svarade 21 år, 1 månad sedan 8 Medlemmar · 25 Svar -
25 Svar
-
Självklart ska du börja vindsurfa, det är klart coolast och roligast! =)
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 oktober, 2003 vid 17:09om det är du på bilden kan jag bli din personliga tränare
-
Ta kontakt med GWC:s damsektion. Verkar vara ett kul gäng.
http://www.gwc.se
Klart att du ska börja vindsurfa =) -
Nej nej rambo jag har ingen bild här, det kanske är Damen i fråga du ska svara.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 oktober, 2003 vid 18:07höhö..
Angående “FoxyRoxy”, man blev ju lite nyfiken o gick in på Kitarnas o kika lite, lyssna till denna texten:
Hej Andreas!
Är det du på bilden, och i sådanafall, är du verkligen en riktig pilot?
Har du en sådan där flygaruniform också?
Tänk vad ni killar kan! styra stora plan med bara en spak, hantera era drakar med bara en hand, jag skälver av bara tanken vad ni kan göra mera.Kram L.
-
Hahaha, ja iofs så är ju vissa tjejer också duktiga att hantera en “spak” hehe, nej nu ska vi inte bli sådana!
-
Ja, man undrar verkligen varför så få tjejer surfar……neandertalare, skärp Er!
/N
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 oktober, 2003 vid 19:08på henne lät det ju som hon gillade spakar, tänk då en 460 mast..oha! eller varför inte en 520..
RDM finns ju nu mera för mindre erfarna. -
och nu vet vi varför det finns så lite tjejer som vindsurfar rambo har skrämtiväg dem alla!
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 oktober, 2003 vid 19:16nu får vi hålla isär begreppen här safedude…
-
Hehe synd att det inte finns något tecken för djup ironi och skämt man kan skriva.
Nejdå jag var faktiskt ganska oseriös i det svaret, vi är inte alls så hemska som vi verkar. -
Fan rambo du regerar. Har du varit uta mycket nu på senare tid. Jag har tappat det lite. Fan jag måste ut på vattnet snart innan det fryser. Oskar Olles brorsa
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst1 oktober, 2003 vid 19:41Jo det kan man väll kalla det..”tappat det”..lite e vll synd o säga
Har ringt o tjötat in på eran telesvar om att det vart surfdags..men inget pip från er, kan ju tro att ni dött..båda 2!?..
så va säger du, det ser ut att kunna bli lite planing nu till helgen o inte att tala om kommande lågtryck som epåväg..så slå en signal eller något i stil med höra av sig så cs vi! -
Hej JOHN_J_RAMBO!
Nu ska du inte gå och bli sotis bara för att jag och PILOTEN har en liten fling ihop.
Angående personlig träning så tror jag nog inte du är man nog att kunna hantera en sån söt liten flicka som migPuss ändå och lycka till med surfet!
Ps Tack alla andra för bra tips Ds
-
detta kan inte vara en seriös diskussion, isåfall tror jag att jag garvar ihjäl mig. det måste vara ngn som fejkar, inte fan går man in på en surf konf och beter sig så, jag tror bruden vill snacka sex helt enkelt eller driva med alla surfare… hänvisar till passagen!!! vill man lära sig surfa finns det väl bättre sätt än att säga “thihi” hela tiden…
Logga in för att svara.