Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan någon visa mig hur man gör?

• colle_screamer

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 07:31

Haha kan du lägga upp en kommentar på konfen när du skall ut och surfa och hälsa alla som vill hjälpa till välkommna. så får vi se hur många vi blir hehe. eller varför inte utlysa en tävling med lite surf och armhävningar mm och dig som dommare med 1:a pris: “lindas personliga tränare” hoho grin.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 oktober, 2003 vid 08:26

Sotis…hö!John_J_RAMBO behöver iallafall inte blåsa/pumpa upp sin utrustning för att den skall sticka upp över vattenytan.
    *tihi* grin.gif

• hstrom

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 08:42

RAMBO!
    Ska du ut i björlanda i helgen eller? jobbar på lördag men ska nog ut på söndag…

• colle_screamer

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 10:04

jag och rambo är ALLTID i beerlanda även när det inte blåser. fråga honom han var ju där i går. haha

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 oktober, 2003 vid 10:20

yes i was.. smirk.gif..utan vind då förståss grin.gif

Vet ej, allt beror ju på..vinden så att säga!
    Lite Apel hade inte suttit fel, beror vilken riktning det nu blir..Lejet ele Askim kanske…
    osså Beerlanda såklart!

Får man fråga vem som frågar?

• hstrom

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 10:26

Tror jag snackade med er i lördags… körde en f2 ride och simmer onshore segel.. Liten ful röd bil…

/Jonas

• colle_screamer

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 10:29

inte helt omöjligt vi var ju nere i lördags men fan lägg upp titt tel. nr. så ringer vi väll och berättar vart vi drar.

• hstrom

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 10:35

jag va där kl 12 i lördags.. o drog hem kl 18… händerna har nästan hunnit läka nu…

Jag tror det blir björlanda på söndag.. väst till nordväst har jag hört.. o ska bli sydväst på måndag så då drar jag nog till Åsa/Rågelund…. Men slå en signal….

/Jonas
    0733-157925

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 oktober, 2003 vid 11:08

hm..e det min lilla röda bil du mena som e ful grin.gif

Kommer inte ihåg..men vi tjöta säkert
    Colleman kanske blir den som ringer isåfl, pengarna på mob har tryt, men tog ditt nummer.

VI CS!!

• hstrom

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:10

Finns väl inga fina golfar… grin.gif

Men min tar nog priset… har en gammal toyota starlet -87:a..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kan någon visa mig hur man gör?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.