Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kan någon visa mig hur man gör?
-
Haha kan du lägga upp en kommentar på konfen när du skall ut och surfa och hälsa alla som vill hjälpa till välkommna. så får vi se hur många vi blir hehe. eller varför inte utlysa en tävling med lite surf och armhävningar mm och dig som dommare med 1:a pris: “lindas personliga tränare” hoho
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 oktober, 2003 vid 08:26Sotis…hö!John_J_RAMBO behöver iallafall inte blåsa/pumpa upp sin utrustning för att den skall sticka upp över vattenytan.
*tihi* -
RAMBO!
Ska du ut i björlanda i helgen eller? jobbar på lördag men ska nog ut på söndag… -
jag och rambo är ALLTID i beerlanda även när det inte blåser. fråga honom han var ju där i går. haha
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 oktober, 2003 vid 10:20yes i was.. ..utan vind då förståss
Vet ej, allt beror ju på..vinden så att säga!
Lite Apel hade inte suttit fel, beror vilken riktning det nu blir..Lejet ele Askim kanske…
osså Beerlanda såklart!Får man fråga vem som frågar?
-
Tror jag snackade med er i lördags… körde en f2 ride och simmer onshore segel.. Liten ful röd bil…
/Jonas
-
inte helt omöjligt vi var ju nere i lördags men fan lägg upp titt tel. nr. så ringer vi väll och berättar vart vi drar.
-
jag va där kl 12 i lördags.. o drog hem kl 18… händerna har nästan hunnit läka nu…
Jag tror det blir björlanda på söndag.. väst till nordväst har jag hört.. o ska bli sydväst på måndag så då drar jag nog till Åsa/Rågelund…. Men slå en signal….
/Jonas
0733-157925 -
JOHN_J_RAMBO
Gäst2 oktober, 2003 vid 11:08hm..e det min lilla röda bil du mena som e ful
Kommer inte ihåg..men vi tjöta säkert
Colleman kanske blir den som ringer isåfl, pengarna på mob har tryt, men tog ditt nummer.VI CS!!
-
Finns väl inga fina golfar…
Men min tar nog priset… har en gammal toyota starlet -87:a..
Logga in för att svara.