Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › kan nog va det sämsta jag sett
-
kan nog va det sämsta jag sett
Publicerad av mjersen på 7 mars, 2011 vid 19:23skanepaul svarade 13 år, 12 månader sedan 23 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
Der var en konstig film… han kan göra tricken, han är duktig på att editera, många snygga filmvinklar och ändå så blir det så fel.. Men 6.17 var var riktigt roligt 🙂
-
shit vilket jobb bakom den där. Var något klipp mer än typ 2s? och alla hade olika effekter på sig. Han ska ju ha creds iaf för all surf han måste missat när han klippte ihop det där.
-
elden är ju totally awesome, och snubben är riktigt rolig han med.
-
Kändes som en alldeles för lång trailer för en alldeles för dålig film, orkade inte ens kolla hela…
-
känns som han älskar sig själv väldigt mycket.. allt blev väll bara för mycket helt enkelt.
-
han fick iaf användning för sina 15 högskolepoäng.
-
JagkallasPiotrellerPete;648835 wrote:han fick iaf användning för sina 15 högskolepoäng.
15 ECTS på sin höjd
-
Fan va tufft med eld alltså jag måste använda det i en film nån gång. Riktigt tufft. Den får 10 av 10 möjliga hakkors.
-
Heeeelvete vilken film. Kräver jhu nävavis med psykadelika för att ens orka titta på den utan att bli galen
Logga in för att svara.