Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kanaha hotat – skriv på för att bevara
-
Kanaha hotat – skriv på för att bevara
Publicerad av dr-masse på 5 december, 2013 vid 14:19Skriv gärna på:
State DOBOR Hawaii: Please protect ocean access at Kanaha Beach.Change the outdated rules to reflect the current use.
dude svarade 10 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Hi!
I just signed the petition “State DOBOR Hawaii: Please protect ocean access at Kanaha Beach.Change the outdated rules to reflect the current use.” on Change.org.
It’s important. Will you sign it too? Here’s the link:
Thanks!
-
Snyggt om de stänger stället strax innan du dyker upp 🙂
@dr Masse 719396 wrote:
Hi!
I just signed the petition “State DOBOR Hawaii: Please protect ocean access at Kanaha Beach.Change the outdated rules to reflect the current use.” on Change.org.
It’s important. Will you sign it too? Here’s the link:
Thanks!
-
“Uh oh.
The server is misbehaving.”EDIT: Efter lite letande på det däringa Internet så verkar det som att det är nedre delen av Kanaha som ska stärkas, och den har har ju varit simzon sen tidigare? Ingen segling innan elva gäller i alla fall på andra stränder redan nu.
Jag tolkade det som att allt öster om Ka’a är opåverkat. -
Ja, ni som varit där har ju bättre koll. Jag vet ju inte ens var man kliver i å vill mest att det förblir som innan, då har det ju bevisligen funkat. 😎
-
Hörde någon annan som tytt det som att också stranden norr om, alltså där nybörjare brukar köra, innanför Uppers också kommer att stängas av. Men jag vet inte själv.
Logga in för att svara.