-
Kanarieöarna över jul
Tjo!
Nån som har några tips på boende på kanarieöarna! Tänkte åka 2 veckor över jul o nyår.
Om man ska kita och festa lite…vart bör man åka då??
/Martin
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kanarieöarna över jul
Tjo!
Nån som har några tips på boende på kanarieöarna! Tänkte åka 2 veckor över jul o nyår.
/Martin
/Martin
Om du ska supa skallen av dig så åker du till Playa del Ingles 😀
Jag ska ner en vecka över jul. Ska bo i Playa Ingles. Någon som vet hur surfet är där?
vilka åker du me?
är ett gäng som tänkte dra iväg runt den 25 o va borta 1-2 veckor…
Kontakta mig.Jag jobbar på grancan för apollo.Jag har inte hittat några spots än, men följer gärna med ut nån dag då jag kan.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Kanarieöarna över jul
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.