Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kanonbra uppdaterad konf
-
Hahaha… Håll er till ämnet, posta synpunkterna på saker som behöver postas här. 😉
Rambo e en liten fis som behöver en få sig en ordentlig omgång (av vad är oklart, surf kanske?).Förövrigt så har jag möjlighet att banna rambos nick och ip om jag skulle vilja, så om det blir alltför många som rapporterar hans inlägg så kan det bli aktuellt att låta honom lugna sig några dagar… :rolleyes:
Ola är ju lätt bästa moderatorn hitills, fattar inte hur han hinner med allt….
Det gör jag inte…. :p Har lagt sanslös massa tid på att moderera nu när vi fick nytt forum, alltid nått att det är så mycket smidigare än det gamla.. Och tack för berömmet, alltid trevligt att veta att iaf nån e nöjd..
Och ni som klagar på att det är oklart, hade det varit bättre om konfen var nere en vecka medans uppdateringarna pågick?
Ska nog ta å lägga till “Read me thrice, I like editing my posts” i min signatur… fjärde gången jag petar i detta inlägget nu.. 😮
gah, får inte lägga till en smiley till..
1. Du har inkluderat för många bilder i din signatur eller i ditt inlägg. Var vänlig och gå tillbaka och korrigera problemet och fortsätt sedan.
Bilder inkluderar även användandet av smilies, vB-kodens [img]-tagg och HTML:s -tagg. Möjligheten att använda dessa beror på om det är aktiverat av administratören.
-
Jester wrote:En sak är säker. Tidernas sämsta moderator skulle vara du, rambo… Helt kart… Men bra att du inser att du hade fel…
Kan säga det att OlaP har mitt fulla stöd- Jävlas du med honom kävlas du med mig… 😉
Kan ju råka stänga av ventrilon bla…
Haha!!Tänk. J (aka Jester för den o invigde konfen anhängaren) vad menar du med att J_J_Ramboo skulle vara tidernas sämsta moderator?? jag tror och vet att han skulle sköta jobbet bra!! Bara för att du är en speeeeedfanatic, betyder ju inte det att ni ska äga konfen?!?! Alvarligt: konfen bör ägas av friiiiistajlarna!!! Det är där soulsurfarna finns!! Speeed är för tyskjävlaaar!! Vi som inte är så hemma i branschen undrar ju liksom ?!?! Okej, John, kan möjligtvis vara lite provocerade, men nog skriver han vad han tycker och tänker!!! Och det anser jag vara det absolut viktigaste!!! JAg menar, vem bryr sig om vad en jäkla bohusläning tycker om vad vi skriver här, så länge han inte kan stå för vad han säger och att inte spårar ur. + att det inte är uppenbart att vi inte menar till 100% vad vi skriver om!! Det är ju liksom inte snack om någon hellsikes rassism!!! Här är de en trött gäng som vill surfa när det blåser och köra gokart när det inte blåser…. Så, vad jag menar är: Åt perkiiilää med speeed tyskarna och fram med våra blivande freestajlstjärnoror:typ Niclas S. Han ska ju för fan få all hjälp han bara kan!!
Alla vet ju att ett diskutionsforum är till för att diskutera. Men när det är som du gör, att hota John och hans vänner med att stänga ner olika servrar, då undrar man juh!
Så JESTER, Hota gärna med att du känner Ola P…. Men jag är rädd för att det inte hjälper så mycket, för det är många som gör det…….
Sucker…. -
Hehe.. Rambo. Tyckte bara du var på tok för grov i munnen. Sedan får du tycka precis vad du vill (så klart). Jag tror bara att du behöver en stor björnkram. Skall ge dig en nästa gång vi syns… 😉
-
Moahahahhahahahahha!
Dom som inte känner någon av oss kan väl bara återgå till att läsa konfen istället…
-
Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…
-
Jester wrote:Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…
SÅ bra, tack Jesper, det var det roligaste jag läst idag, och nu ska jag sova. tack å gonnatt. -
I en klibbig tråd tillsvidare, misstänker att steffo ordnar upp detta så småningom.
-
nicke
Guest21 december, 2005 at 09:09Bra jobbat konfmaster!
-
JOHN_j_RAMBOO
Guest21 december, 2005 at 11:21haha
joina på lördag i beerlanda för lite tomtesurf då, så kan vi alla göra gruppkram,höhö.
glöm ej tomtekostym!!
-
JOHN_j_RAMBOO wrote:haha
joina på lördag i beerlanda för lite tomtesurf då, så kan vi alla göra gruppkram,höhö.
glöm ej tomtekostym!!
Inte hlet omöjligt, faktiskt.. Har ju lite prylar i Götet för tillfället… Vi får la se om det blir väder för lite julesurf
-
Dags att det börja blåsa! finns en hel del som behöver komma ut
-
Jester wrote:Tomas, Jag känner rambo-pojken lite lätt oxå. Och du skriver att man skall se ironin mellan raderna? Tror tom att du hängde i min vent för lite cod? Wake up and smell the irony…Hehe. Jag vet mycket väl hur bra du känner John.. 🙂 Va bara sugen på att få ut lite aggressioner.. Kanske va lite olämpligt att göra det här. Men det kändes skönt efteråt iaf.. 😉
-
TDK: du e kanske lite grinig för att jag o rambofjunet ägde upp dig på Call Of Duty?
-
Jester wrote:TDK: du e kanske lite grinig för att jag o rambofjunet ägde upp dig på Call Of Duty? Gah! Man e väl ingen data nööörd! 😛 😉
The discussion ‘Kanonbra uppdaterad konf’ is closed to new replies.