Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kanonbra uppdaterad konf
-
JOHN_j_RAMBOO
Guest21 december, 2005 at 20:58HAHA!!
Idag rockade vsurfcrew..Rambo låg på topp, vi saknar en minröjare som Obelix i teamet igen.
-
Får ordna en pc eller nått så man kan lira lite cod2, för jag misstänker att cod inte är kul längre..? 😉
-
Hur ser man i den här nya sidan alla inlägg i en tråd på en gång, så man inte behöver klicka sig fram till nästa sida hela tiden? Det ser jag inte i den här nya sidan, men jag har i o f s bara varit på den i fem minuter än så länge 🙂
-
dude wrote:Hur ser man i den här nya sidan alla inlägg i en tråd på en gång, så man inte behöver klicka sig fram till nästa sida hela tiden? Det ser jag inte i den här nya sidan, men jag har i o f s bara varit på den i fem minuter än så länge 🙂
Gissar att du vill ha linjär ist. för trådad visning? eller mellantinget “hybrid”.
Men jag tycker det blir jobbigt med scrollfönstret i hybrid- och trådat lägena. Kan man inte få välja att ha ett större scrollfönster och djupare trådar som default?
/adde
-
Har inte varit inne på konfen på ett tag och blev förvånad av ändringen. Tycker dock att ändringen är enbart postiv. Roligt att det finns själar som lägger ned den tid som det ändå krävs för att hålla forumet igång. Ett stort tack!
-
Jag var rätt så skeptisk till en början men nu tycker jag att det nya börjar bli minst lika bra som det gamla med en klart potential att bli ännu bättre.
Jobba på bara.
-
Jag menar att förut kunde man välja att se alla sidor för tråden på en gång, men nu blir en lång tråd uppdelad i två, tre, fyra, fem sidor… Förut fanns en knapp att trycka på för tråden, i dess visning bland andra tråder, för att välja att se alla inlägg i tråden på en gång. Finns en liknande nu?
Kul med förändring annars.
God Jul på Er
-
Om du går in i Kontrollpanelen (för forumet, alltså) kan du ställa in hur många svar som skall visas per sida. Tyvärr inte alla svar, men har för mig att man kunde ställa in 40 svar per sida. Räcker för dom flesta trådar.
Go Jul
-
JOHN_j_RAMBOO wrote:HAHA!!
Idag rockade vsurfcrew..Rambo låg på topp, vi saknar en minröjare som Obelix i teamet igen.
hahahaaa får du alltid va minröjare lr ?? spring fort som faen och kolla va minorna finns 😀
Va det du Rambo boy som va ute å fiska å fick upp en tysk mina i trålaren utanför Gborg ??
-
jonaish wrote:hahahaaa får du alltid va minröjare lr ?? spring fort som faen och kolla va minorna finns 😀
Va det du Rambo boy som va ute å fiska å fick upp en tysk mina i trålaren utanför Gborg ??Hohoho, du gör det igen… Du vet LILLE JONAISH, påhopp, det gör man på folk man känner…. Det sa jag väl till dig i svaret på det där PMet du skickade till mig?? Eller har jag fel??
-
Japp det skönt att det finns lite vindsurfing forum kvar :P, sj tycker jag att dom har gjort ett väldigt bra jobb med att modifera vbulletin forumet 😛 och att dom fortsätter
-
…Du gör det ju alltid…Men mennnn lilla du.. är inte klockan lite mycket nu för din del??…….
De påhopp du gör på de du känner är inte påhopp utan(våldtäkt) som du gör på de du känner.. hahahaaa:D Och du har fel!! -
jonaish wrote:…Du gör det ju alltid…Men mennnn lilla du.. är inte klockan lite mycket nu för din del??…….
De påhopp du gör på de du känner är inte påhopp utan(våldtäkt) som du gör på de du känner.. hahahaaa:D Och du har fel!!Haha! Ja ja ja what ever.. Men dom gillar det… Det är det som är skillnaden..
Dessutom va det ingen tysk mina dom fiskades upp utanför gbg.. utan en Brittisk.. MEN jag antar att du redan viste det.. Det är det som är så skönt med dig.. ; Ditt sinne för detaljer…. -
Haahahaha….gillar :S hahaa… vill inte kommentera mer om de som gillar det 😀 …..
Aaa precis, vad ska man med detaljer till 😀 same skit och det va ju klart jag visste att det va en mina de fiska upp utanför GBG, jag skrev ju det 😀 …… hohoooo….
The discussion ‘Kanonbra uppdaterad konf’ is closed to new replies.