-
kanondag i Fituna idag lördag
det visste ni säkert, verkade som hela stockholm var där idag. Fituna idag bjöd på fin och jämn vind, körde själv 6.9 o 5.0.
Undrar om det blir mer av sånt snart igen?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kanondag i Fituna idag lördag
det visste ni säkert, verkade som hela stockholm var där idag. Fituna idag bjöd på fin och jämn vind, körde själv 6.9 o 5.0.
Undrar om det blir mer av sånt snart igen?
Äntligen levererade Fituna, efter 4 bomkörningar dit
så kändes det super.
Att det var soligt och hyfsad temp i vattnet gjorde det
ju inte sämre 🙂
Faktiskt suverän dag så här pass sent på säsongen varmt och skönt, seglade 7,4 hela dagen med lagom tryck i över 4 timmar, sönerna seglade 6,7 och 5,0 med bra drag hela tiden. Morgondagen ser ju inte hopplös ut heller SMHI båtvädret lovar syd 6-10 på em, i kombination med sol borde det funka. MVH Klas
Kul för er – men synd för mig som inte trodde på vind och därför satsade på min katamaran (Hobie Cat 17) istället! Jag fick i och för sig en hel eftermiddag med jättejuste segling med sådär 15 knop på halvvindarna och trapetsgång hela tiden – men windsurf är trots allt snäppet roligare.
Faaan. Jag åkte ut till Björkvik ganska tidigt (10) idag eftersom jag tyckte prognoserna lovade mest vind på förmiddagen. Jag satt där till ca 12-tiden men gav upp eftersom det inte fanns en tillstymmelse till surfbara vindar.
Jag skulle alltså ha åkt till Fituna istället… eller blåste det i Björkvik också på eftermiddagen?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › kanondag i Fituna idag lördag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.