Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kanske inte köper Cabrinha ändå

• bohm

Medlem
    19 februari, 2005 vid 11:46

hehe…

• dedde

Medlem
    19 februari, 2005 vid 12:27

Svar till:

Jag är sne på alla. Vill ha en kite utan några gadgets alls på. 4 linor, ren design och hållbar, det är framtidens melodi. Inga jävla plastgrejer eller massa skit som Bläckfisk eller latpumpare på. Ett styck kite helt enkelt. Ska nog gräva fram min splitter nya Wipika Classic i källaren.

[/ QUOTE ]

wörd

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2005 vid 13:22

Strike II kommer till Sverige på tisdag och kommer att visas i Åre under Snow kite eventet.
    Ha ni någon hemsida för detta???
    tongue.gif
    Kite eventet i Åre då…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 februari, 2005 vid 13:47

Svar till:

Jag är sne på alla. Vill ha en kite utan några gadgets alls på. 4 linor, ren design och hållbar, det är framtidens melodi. Inga jävla plastgrejer eller massa skit som Bläckfisk eller latpumpare på. Ett styck kite helt enkelt. Ska nog gräva fram min splitter nya Wipika Classic i källaren.

[/ QUOTE ]

jaevla WORD pa det, ska fan designa en hardcore tva linors kite till dig pepoo

• kjt

Medlem
    19 februari, 2005 vid 18:08

Hur sätter du 5:e linan på din fuel? Direkt från pumpleash till bom? Har funderat på att göre en sån där Y-lösningr men orkar fan inte….

• pjoter

Medlem
    19 februari, 2005 vid 18:16

jag har inte heller fått tummen ur å göra än men då jag ska så tänkte jag bara sätta från pumpleash till framlinornas fäste där nere. En sån y-lina blir dyrare gissar jag å sen så vet jag inte om den påverkar kiten nåt, borde ju dra ihop kiten mer i framkant.

• kjt

Medlem
    19 februari, 2005 vid 18:38

Får bli nåt sånt tror jag så man slipper mecka massa.

• kiters_se

Medlem
    19 februari, 2005 vid 19:56

Läs här Snow Kite Event Åre

Peter I UK!

• stebe

Medlem
    19 februari, 2005 vid 20:19

Varfor vill du ha 5-lina pa en fuel???

Ar det for att re-launch den pa sno sa skall det tydligen slita valdigt pa le om man satter den i pumpoglan

• putte

Medlem
    19 februari, 2005 vid 20:19

Back to subject:
    Det kommer antagligen INTE göra dej så mycket skillnad mot andra märken, om du nu inte så fruktansvärt meriterad… Sikta därför på modeller istället.

Jag köpte en cabrinha Co2 (05), sjukt bra kite, jag valde den till stor del för prospan och recon 2, därför att jag atagligen kommer att få dela den med min flickvän, som absolut behöver ett grymt säkerhets/relaunch-system.
    recon har ju inte någon 5e lina, vilket ar det största plusset, dessutom så har cabrinha dumpat ny-priset…

Alltså, var inte märkesbög, det kvittar i långa loppet

• surfmc

Medlem
    19 februari, 2005 vid 20:51

Vad köpte du för storlek? De säljer 16 o 18 i år som större kites.Jag hade nog tänkt köpa en 04, du vet ingen som vill bli av med en CO2 från 04

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kanske inte köper Cabrinha ändå

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.