Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde 2009 alt Maui i oktober

• Kap Verde 2009 alt Maui i oktober

Publicerad av s31 på 21 augusti, 2008 vid 19:24

Vi funderar på att ta en tur till Kap Verde i januari och stanna ca 3 veckor. Vi har två små killar med oss på 6 och 4 år så det vore kul att veta om någon mer surfande barnfamilj skall till Sal i januari.

Vi lurar också lite på Maui nu i oktober, men i så fall blir det antagligen inget Kap Verde.

//
    Karin o Mathias från Göteborg

frippe75 svarade 16 år, 6 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • endy

Medlem
    22 augusti, 2008 vid 06:41

Jag hade satsat mina pengar på Maui!
    Var på Kapverde i slutet på jan i år, hade värsta oflytet ever och prickade in 2 veckor utan vind, galet dåligt.

Vi försökte då göra något annat, men det finns väldigt lite att göra om man inte älskar stranden och de är dyrt att göra annat, bilhyra, 4 hjuling
    Nu fick vi givetvis fel bild av KV men det drar iväg på pengakontot mer än man tror, så min nästa resa kommrr def att gå till Maui!

• dr-masse

Medlem
    22 augusti, 2008 vid 11:48

Januari är ju en chansning på CV… och jag tror som Endy, så där j-a mycket att göra lär det inte finnas.

Vore jag i er sits – Maui. Även om resan är klart längre.

• s31

Medlem
    3 september, 2008 vid 13:41

Det blir både och. Maui i oktober (utan barn) och CV första tre veckorna i januari (med barn).:cool2:

• frippe75

Medlem
    28 september, 2008 vid 06:29

@S31 496447 wrote:

Det blir både och. Maui i oktober (utan barn) och CV första tre veckorna i januari (med barn).:cool2:

Kul men lite svenssons på ön!

Vi är på Maui under hela Dec-Mars och har med våran 4 åring.. Han kan behöva lite kompisar då enerignivån ofta är högre än hans fars 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Kap Verde 2009 alt Maui i oktober

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.