-
Kap verde?
Nån som varit där och vindsurfat? Tänkte kanske åka jan-mars i så fall. ser ganska bra ut på statistik och så men det är alltid bättre att höra med verkliga erfarenheter. /andreas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Kap verde?
Nån som varit där och vindsurfat? Tänkte kanske åka jan-mars i så fall. ser ganska bra ut på statistik och så men det är alltid bättre att höra med verkliga erfarenheter. /andreas
Sticker dit på Nyårsveckan 10dgr. Det lär vara riktigt bra. speciellt vågridningen….! När funderar du på åka ner?
/Patrik
Jag är också väldigt intresserad utav cap verde. Men det enda jag läst är ifrån windsurfs the ultimate travelguide.
jag kommer också att åka ner efter nyår precis i så fall. har inte kollat på biljett än. Vad kostade det för dig?/andreas
Jag, min fru och vår lilla nykomling tar en paketresa som arrangeras av travelnet gotland (http://www.travelnetgotland.se). Flygresorna är tyvärr rätt dyra tror jag för vi betalade 14 tusen/pers med hotel för den tid vi stannar där. billigaste flyget jag hittade innan vi bokade var 7-8 tusen med TAP.
/Patrik
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Kap verde?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.