• Kap verde?

Publicerad av hasselgren på 17 november, 2005 vid 18:11

Nån som varit där och vindsurfat? Tänkte kanske åka jan-mars i så fall. ser ganska bra ut på statistik och så men det är alltid bättre att höra med verkliga erfarenheter. /andreas

anonym-anvandare svarade 19 år, 1 månad sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    20 november, 2005 vid 19:38

Sticker dit på Nyårsveckan 10dgr. Det lär vara riktigt bra. speciellt vågridningen….! När funderar du på åka ner?
    /Patrik

• bonasurf

Medlem
    22 november, 2005 vid 10:40

Jag är också väldigt intresserad utav cap verde. Men det enda jag läst är ifrån windsurfs the ultimate travelguide.

• hasselgren

Medlem
    23 november, 2005 vid 14:46

jag kommer också att åka ner efter nyår precis i så fall. har inte kollat på biljett än. Vad kostade det för dig?/andreas

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2005 vid 19:26

Jag, min fru och vår lilla nykomling tar en paketresa som arrangeras av travelnet gotland (http://www.travelnetgotland.se). Flygresorna är tyvärr rätt dyra tror jag för vi betalade 14 tusen/pers med hotel för den tid vi stannar där. billigaste flyget jag hittade innan vi bokade var 7-8 tusen med TAP.
    /Patrik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.