Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kap Verde (igen…)
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Kap Verde (igen…)
andreas-f svarade 20 år sedan 16 Medlemmar · 52 Svar
-
Åker jag kommer du få en utförlig beskrivning… men jag har funtat på det i några år och inte kommit dit än…
Grattis förresten!
/adde
-
Kolla in http://www.fun-system.com/e_index.htm
De har surfcenter på Kap Verde. Det finns fin spotcheck osv.Hoppas du kommer iväg Adde. Själv blir det rulla barnvagn och sömnlösa nätter från slutet av Januari…
/Martin -
är det inte på Sal som Angulo hänger? eller vilken Ö är det du ska till Adde?
-
SKA och SKA…
Sal är ön där Angulo har sitt center ja, och det är väl den ön som är populärast bland surfare – dvs dit jag vill…
/adde
-
Tack för länken Martin.. Martin… vi bokar… det blir ju klockrent för hönorna också. Ännu klockrenare att man kan tänka på dem som inte får sov på nätterna samtidigt som man har en paraplydrink i handen… med sand i.
-
Hönor???? Gissa vem som lagt all sand i din paraplydrink…
Adde: Har du kollat upp något vad det skulle komma att kosta med flyg och boende? Blir väl till att spara lite…
-
Alltså jag har inte ens förankrat detta hemma än. Jag bara hittade en bild på en skön våg… Hetsa inte upp er för mycket,
Än…
Men det har varit på tapeten förrut, Mag(nus) tex har ju varit sugen. Mina kitepolare var där (på den tiden var de fortfarande vindsurfare) 2000 eller 2001 och det är verkligen så bra som det ser ut. Ta sig dit kunde man ett tag men svensk charter men det verkar inte vara aktuellt längre. Via portugal är nog enklast, det är en gammal Portugisisk koloni och förbindelserna är goda. Flyg från Lissabon varje dag. Man får nog räkna med minst 7 stora för en biljett…
/adde
-
Jag kollade just flyg med datum från sista veckan i mars (påsk eller??) och in i april någon vecka.
TAP: ca 7600.-
Det är ju som hittat!!!
Sedan drar man iväg ett mail till LaFamilia (läs Angulo) och frågar om de känner till någon som vill hyra ut ett hus i perioden… Tror inte det är några problem.
Jag ser igentligen inte flygpriset som ett problem utan problemen uppstår när ALLA deltagare på denna lilla tripp skall få med sig “en av varje” av Ed’s fina kreationer…
-
Jag flög från Gran Canaria förra februari, det gick på 3500 sek t.o.r
Det ryktas om nåt charterflyg från Finland…
G-son -
Såg att Aftonbladet hade skrivit om Kap Verde i sin resebilaga idag, om man vill ha lite allmän info om öarna!
-
Jag vill med i vår! Vad sägs om en par-resa Basse (ööh , eller låt mig tänka, jo jag är gammal nu..)?
-
Varför inte… Får kanske ta och kolla upp det där ordentligt. Problemet är att Saga skall forska lite på jobbet och skriva ihop nått och gå en massa kurser och grejjor… men det kanske kan ordnas på nått vis.
Vilshärad var grymt idag!!
-
Hon kan väl göra som jag? Plita ner nått fiffigt sista dagarna innan tryck
/adde
Logga in för att svara.