Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kap Verde (igen…)
Taggad: freestyle, våg, våg freestyle
-
Kap Verde (igen…)
andreas-f svarade 20 år sedan 16 Medlemmar · 52 Svar
-
Vinden peakar kring april, men redan från januari har man nog 70-75% träff med 5.8 och mindre. Vågorna vet jag inte men min gissning är att de kommer från samma system som på kanarieholmarna, så vinter fram till april borde fungera bra.
/adde
-
Tror Mars är en bra månad att sticka. Då får man inget glapp mellan seglingen där och hemma när man kommer tillbaka.
Nu börjar man ju bli galet sugen.
-
Svar till:
He he… sååå liten är den inte. När kommer den då.. det är ju frågan.
Nu börjar Peder och Jesper också snacka om att åka å surfa istället för att sticka till snön. Oscar i limpan är nog också på med ett gäng därifrån… Jag tycker vi väljer Adde till reseledare , för han har snart tid med sånt, och sedan drar vi ihop ett stort gäng och sticker. Hyr ett fläskigt hus och de som inte kan vara där hela tiden får komma när de kan och åka när de vill.
Bra va.
[/ QUOTE ]
Klart brädan är liten, hela -10 cm jämfört med din.
Den kommer nog snart, riktigt snart.Klart jag är på att surfa istället för snö, men det finns ett alternativ till…. OXÅ!!!!
/P
-
Svar till:
men det finns ett alternativ till…. OXÅ!!!
[/ QUOTE ]
Vaddåfönått??
-
Det ena goda förskjuter inte det andra…
Tack för maten, den var god!
/adde
-
Jag drar nog till Portugal över nyår i alla fall. Inte för att det kommer blåsa något men skit med det. Jag kommer ta med brädan ändå och sen min vana trogen stå på botten…
Vad gäller våren så blir det nog inget Kap Verde för mig, jag har ingen möjlighet att ta ledigt i varken mars eller april. Jag får åka nånstans senare istället.
Logga in för att svara.