Senaste nytt Forums Kapellskär imorgon

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 00:41

Tokstolle där!
    Surfa nu när det har blivit så kallt, du kan ju få blåskatarr.
    Du borde vara hemma istället och julpynta!

Hälsningar Mormor

• boman

Medlem
    1 december, 2003 vid 06:15

Ja skoj var det!! otroligt att det gick att segla utan handskar.

Tyvärr så jobbar jag…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 december, 2003 vid 08:52

Jasså, det var bra alltså? Det såg inte så bra ut på morgonen så jag hoppade. Bor ju på Söder så jag vill ju helst vara säker på vind ifall man ska åka 10 mil.

Fan va’ coolt att ni fick lite surf, vad körde ni på för grejjer, hur mycket blåste det?

Irie Man

• boman

Medlem
    1 december, 2003 vid 10:11

Ja prognosen skrevs ner lite på lördagen men, Vi blev totalt 7st!! stadig vind och varmt, segel allt mellan 9,0 och 6,7kvm, formula killarna körde upp och ner runt sjömärkena, vi andra gasade runt och njut av första adventsurfet…

• gurra1978

Medlem
    1 december, 2003 vid 22:04

Inte nog med att det var varm i luften, vilket härligt väder det var confused.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kapellskär imorgon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.