Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kapellskär på Lördag!!!
-
Jula next…ni är bra grymma gossar som vågar er ut i kylan. Jag tänkte faktiskt på er när jag var på BB och hjälpte frugan att klämma ut nr2 i fredags. Vill se FILMEN…men bara om Gurra har lärt sig gippa sen i höstas…
Mats, Bergshamras finest. -
Grattis till nytillskottet, nu blir det ännu mindre surf
Var på Jula och bytte handskarna idag. Inget snack, fick ny direkt, dessutom lämnade jag in dem dyngsura (hehe). Angående handskarna insida så var det inga som helst problem med dåligt grepp.Du lär inte se några snygga gippar på filmen tror jag, endast en sliten, nedkyld allmänt seg vintersurfare.
-
Tackar! En Olle blev det. Har redan planerat in första brädan vid 6-7 års ålder… Jag kommer dock att vara pappaledig nästa vår och då videofilma er vikingar en hel del. Fick min DV-kamera i fredags och ska sätta mig in i premiere nu i veckan.
För att få någon surf överhuvudtaget i år så funderar jag på en formula…får spana i plånboken. Jobbet går kasst så det blir ingen bonus i år. -
Hahaha, sköna bilder Gurra! Kul att ni körde i lördags, blir riktigt sugen själv när man ser bilderna!
//Nicke
Logga in för att svara.