Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kapellskär på Lördag!!!

• swe313

Medlem
    23 februari, 2004 vid 18:03

.

• swe313

Medlem
    23 februari, 2004 vid 18:04

..

• gurra1978

Medlem
    23 februari, 2004 vid 18:11

NICE!!! Ser fram emot filmen.

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2004 vid 18:44

Jula next…ni är bra grymma gossar som vågar er ut i kylan. Jag tänkte faktiskt på er när jag var på BB och hjälpte frugan att klämma ut nr2 i fredags. Vill se FILMEN…men bara om Gurra har lärt sig gippa sen i höstas…
    smile.gifMats, Bergshamras finest.

• gurra1978

Medlem
    23 februari, 2004 vid 20:51

Grattis till nytillskottet, nu blir det ännu mindre surf wink.gif
    Var på Jula och bytte handskarna idag. Inget snack, fick ny direkt, dessutom lämnade jag in dem dyngsura (hehe). Angående handskarna insida så var det inga som helst problem med dåligt grepp.

Du lär inte se några snygga gippar på filmen tror jag, endast en sliten, nedkyld allmänt seg vintersurfare.

• anonym-anvandare

Medlem
    24 februari, 2004 vid 09:00

Tackar! En Olle blev det. Har redan planerat in första brädan vid 6-7 års ålder… Jag kommer dock att vara pappaledig nästa vår och då videofilma er vikingar en hel del. Fick min DV-kamera i fredags och ska sätta mig in i premiere nu i veckan.
    För att få någon surf överhuvudtaget i år så funderar jag på en formula…får spana i plånboken. Jobbet går kasst så det blir ingen bonus i år.

• swe223

Medlem
    24 februari, 2004 vid 11:41

Hahaha, sköna bilder Gurra! Kul att ni körde i lördags, blir riktigt sugen själv när man ser bilderna!
    //Nicke

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kapellskär på Lördag!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.