Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kapellskär Söndag..
-
Kapellskär Söndag..
Publicerad av boman på 24 oktober, 2008 vid 15:03Sydväst, 16-20 m/s !! någon mer som kommer ut?
mvh
Bomanboman svarade 16 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
//TOMMY//
Gäst24 oktober, 2008 vid 15:40Hörrö Boman du måste surfa ut lördagen först och se om du pallar med söndagen.
I vilket fall dyker jag och broder tuck upp i kapellskär lördag runt 12-13- tiden,
håller proggen blir det fint….:cool2: -
@//TOMMY// 511162 wrote:
Hörrö Boman du måste surfa ut lördagen först och se om du pallar med söndagen.
I vilket fall dyker jag och broder tuck upp i kapellskär lördag runt 12-13- tiden,
håller proggen blir det fint….:cool2:Äh Sydväst, 9-13… ska du köra stora prylar? 😉
-
Åhh, det låter som det kommer levereras på söndag! Skulle gärna kört, men är på gotland och mackar vågor me perapops…skönt att du lägger ribban på kuling boman!
-
@stoorfaen 511171 wrote:
Åhh, det låter som det kommer levereras på söndag! Skulle gärna kört, men är på gotland och mackar vågor me perapops…skönt att du lägger ribban på kuling boman!
Jepp kuling är beställt, klart o betalt. Och Gotland kan ju aldrig bli fel, kör hårt!!
Vi andra får köra hårt i kapellskär, Tommy lördagen ser ju ut att bjuda på lite sol men jag tycker ändå att du ska spara dig till söndagen då det gäller..
-
Tommy hur var dagen idag då?
syns vi i morgon eller är ni helt slut..
-
//TOMMY//
Gäst25 oktober, 2008 vid 19:03I dag var det lite av ,lite på,lite byigt,du missade inget kan jag lova.
Kollar läget i morrn så får vi se vad söndagen bjuder på…… :laugh:
Om du kör vilken tid är du där?
Logga in för att svara.